- Er is nog geen WAAS/EGNOS ondersteuning en dat acht ik een grove misser. Overigens heeft van de vaste systemen alleen de Kenwood GNA-320 deze voorziening.
- Ik heb er tot nu toe weinig fiducie in dat er op die 2 Gb SD kaart ondanks fenomenale compressie, net zo veel informatie staat als bij de concurrent zoals Kenwood en Pioneer.
- Er is geen enkele toezegging te verkrijgen over de frequentie of prijs van de updates.
- Er zitten nog enkele vreemde bugs in de gebruikte systeemsoftware waarover Gene reeds heeft gerapporteerd.
- Elk modern systeem zou m.i. tenminste voice operated moeten kunnen werken.
- De gemiddelde koper zal de grootste moeite hebben om een passende TMC antenne te vinden. Aansluiten met een "kant en klare kabel" kan vooralsnog alleen met een splitter die er slechts in 2 uitvoeringen is: FAKRA en ISO 50 Ohm. En die heb ik alleen nog maar bij Bastian Multimedia gezien.
- Er zal toch ook een kant en klare TMC antenne mt SMB geleverd moeten gaan worden.
- Er zou in ieder geval een manier moeten zijn om een adresboek vanuit een andere toepassing op de PC te synchroniseren met de navigatie. Juist via een SD kaart moet dit geen probleem zijn.
- Gezien een recente vraag lijkt me een mogelijkheid tot het combineren van routecriteria een punt dat aandacht zou moeten krijgen. Dus bijv: snelste route via secundaire wegen.
- Hoe is Pay-TMC in de diverse landen voorzien?
Goed, ik heb de aftrap gedaan.
Laten we eens met z'n allen brainstormen om de de firma VDO Dayton een aantal wensen voor te leggen waar iedereen zijn voordeel mee kan doen.