Daarin had Gerritje geschreven:
En als de methodiek van scrollen bij de software van de 5200 niet wordt verbeterd is de AB eerder een handicap dan een voordeel. Wie dat heeft bedacht om op een volkomen onlogische wijze door een lijst te moeten scrollen die meer dan 7 regels lang is, moet echt gestoord zijn geweest.
Wat dat betreft kunnen de mogelijke ontwikkelaars een voorbeeld nemen aan de 2010 en de 2050/3000.
Mocht er iemand bij VDO toch bedenken om een andere software uit te brengen voor de 5200 hebben we in ieder geval een keuzemogelijkheid. En dat heeft geen enkel ander systeem!
Bij het selecteren van landen, plaatsnamen uit een lijst, straatnamen, flitsinfo, bijzondere locaties etc etc.JW schreef:Werkt dat anders dan bij de MS 5000/5500?
Ik ken die lange pagina's bij mijn MS 5500 eigenlijk maar op twee plekken:
-TMC zenderlijst bij ontvangst van meer dan 7 zenders en de lijst met meer dan 7 files. Da's geen probleem wat mij betreft.
-De lijst met voorkeursinstellingen voor de route. Die gebruik ik zelden, da's in principe eenmalig. En als ik al wat wijzig staat he tbovenaan de lijst, snel of kort of snelwegen vermijden.
Heeft de MS 5200 er nog meer, die je ook nog eens vaak gebruikt?
Absolute ongein om daaruit te moeten kiezen, volledig tegen elke logica in.
Eerst naar beneden scrollen, en als je op de laatste bent naar Terug en daar verder scrollen tot je je keuze voorbij ziet komen en dan weer omhoog scrollen en OK drukken. Waanzin!