Hallo allemaal,
Ben een redelijke leek op gebied van VDO en heb daar een paar vragen over:
Van een vriend kan ik een MS5000 overnemen. In uitstekende staat. Nu is de vraag of dit niet inmiddels een zeer verouderd systeem is en of er naast de updates uiteraard, nog steeds nieuwere versies van de kaarten te verkrijgen zijn? Of dat het verstandiger is om een nieuwere versie (welke dan?) aan te schaffen? (ik weet niet of er een goede site is waar je veel informatie over deze systemen kunt vergelijken. Heb het veelvuldig op internet en op het forum gezocht, maar kom er niet uit ).
Daarnaast ben ik benieuwd of iemand weet waar je dat systeem het beste (en goedkoopst) kan inbouwen? ben daar zelf ook niet zo in thuis. Of is er iemand hier op het forum die dat zou kunnen en willen doen? (hoop dat ik hiermee geen regels van het forum overtreed, dat is niet de bedoeling).
Het systeem zou eventueel in een Laguna uit 2003 station ingebouwd moeten worden.
Graag jullie reactie.
Dank alvast.
Groet,
Anelski
VDO Dayton MS5000
-
- New Member
-
- Senior Member
De MS5000 is weliswaar wt op leeftijd maar kan nog steeds heel goed mee
Updates zijn er nog steeds volop te verkrijgen al was het alleen maar omdat BMW hier nog steeds achter staat met een identiek systeem
Je zegt dat je het kunt overnemen maar niet tegen welke prijs.
Het maximum bedrag wat je hiervoor zou mogen uitgeven is € 100 en zelfs dat is heel goed betaald
Als zo'n systeem moet worden ingebouwd in een Laguna moet je ook al rekening houden met een monitorsteun van € 75 en een arbeidsloon van minimaal € 100
Updates zijn er nog steeds volop te verkrijgen al was het alleen maar omdat BMW hier nog steeds achter staat met een identiek systeem
Je zegt dat je het kunt overnemen maar niet tegen welke prijs.
Het maximum bedrag wat je hiervoor zou mogen uitgeven is € 100 en zelfs dat is heel goed betaald
Als zo'n systeem moet worden ingebouwd in een Laguna moet je ook al rekening houden met een monitorsteun van € 75 en een arbeidsloon van minimaal € 100
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-