update MO4230/MS4230 voor 4200RS
-
- New Member
update MO4230/MS4230 voor 4200RS
Weet iemand of het zin heeft de update 4230 te installeren? deze is nl te downloaden (...) Welke functionaliteiten voegt deze toe. de beschikbare info is naar mijn mening zeer beperkt.
Skoda Fabia RS (1.9TdI)
VDO 4200 RS.CHD 602 S
"Always look on the bright side of life"
VDO 4200 RS.CHD 602 S
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Te downloaden??? Dat is naar alle waarschijnlijkheid geen originele versie! De enigste manier is om een versie te kopen bij een dealer of via de shop van vdo!
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: update MO4230/MS4230 voor 4200RS
Hallo,pietah schreef:Weet iemand of het zin heeft de update 4230 te installeren? deze is nl te downloaden (...) Welke functionaliteiten voegt deze toe. de beschikbare info is naar mijn mening zeer beperkt.
Zoals Beckeronline al aangaf, elke SW update die je kunt downloaden is illegaal, en als zoals je weet uit het Reglement, waarvan je kennis hebt moeten nemen bij het aanmelden, is dit op dit Forum volstrekt verboden terrein. Je zult daarover hier dus niks kunnen vinden.
Vragen daarnaar/over dan wel refereren daaraan kan tot uitsluiting leiden.
Daarnaast de opmerking dat deze 4230 bestemd is voor de MS 4200, terwijl jij de 4200 RS hebt. En dat is een geheel ander apparaat.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
illegale sw update
JW, je hebt natuurlijk gelijk... Al zoekende naar een (snelle) oplossing op het net kwam ik die "aanbieding" tegen. Ik irriteer mij mateloos aan die spelfaut als ik van CD wissel. Ik heb namelijk al enkele keren moeten uitleggen aan medepassagiers dat ik niets aan die faut kan doen! Onbegrijpelijk dat een merk als VDO geen haast maakt met bv een corrigerende download op hun site. GEEN RECLAME. Ennuh ja ik ben ook een van die Nederlanders die geen gebruiksaanwijzingen en reglementen leest. Excuses. Ik hoop dat ik het forum niet in verlegenheid heb gebracht.
groet
pietah
groet
pietah
Skoda Fabia RS (1.9TdI)
VDO 4200 RS.CHD 602 S
VDO 4200 RS.CHD 602 S
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Pietah,
Bedankt voor je reactie, ennuh.., ja wij hebben met z'n allen de verkeerde maar zeer begrijpelijke gewoonte om snel ja te drukken op al die verhalen die langs komen en maar gauw ja te drukken.
En soms gaat dat echt faut , en kom je op een heel verkeerd iets uit, al eens leergeld mee betaald.
Je verbazing over die spelfout delen anderen hier met je, en we hebben een plan om die info's hier te verzamelen en er dan een binnenkort een notitie over te schrijven naar VDO. Daarover bestaat een apart draadje viewtopic.php?t=2056 .
Groet,
JW
Bedankt voor je reactie, ennuh.., ja wij hebben met z'n allen de verkeerde maar zeer begrijpelijke gewoonte om snel ja te drukken op al die verhalen die langs komen en maar gauw ja te drukken.
En soms gaat dat echt faut , en kom je op een heel verkeerd iets uit, al eens leergeld mee betaald.
Je verbazing over die spelfout delen anderen hier met je, en we hebben een plan om die info's hier te verzamelen en er dan een binnenkort een notitie over te schrijven naar VDO. Daarover bestaat een apart draadje viewtopic.php?t=2056 .
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: illegale sw update
Persoonlijk vind ik dit een beetje spijkers op laag water.pietah schreef:JW, je hebt natuurlijk gelijk... Al zoekende naar een (snelle) oplossing op het net kwam ik die "aanbieding" tegen. Ik irriteer mij mateloos aan die spelfaut als ik van CD wissel. Ik heb namelijk al enkele keren moeten uitleggen aan medepassagiers dat ik niets aan die faut kan doen! Onbegrijpelijk dat een merk als VDO geen haast maakt met bv een corrigerende download op hun site. GEEN RECLAME. Ennuh ja ik ben ook een van die Nederlanders die geen gebruiksaanwijzingen en reglementen leest. Excuses. Ik hoop dat ik het forum niet in verlegenheid heb gebracht.
groet
pietah
P.S. Ook wij willen graag een forum zonder fouten.
Het lijkt mij sterk dat al jou medepassagiers dit zien !!!
Hide post links |
-
- Senior Member
Tsja, spelfauten komen veel voor, ook op dit forum, hoezeer iedereen naar ik aanneem ook z'n best doet ze te vermijden.
Het zij zo, uiteindelijk zijn we hier gewoon als forumleden onder elkaar
Maar ik deel wel Pietah's mening dat het geen gezicht is als je elke keer op het scherm van je 4200RS de tekst te zien krijgt: CD PLAASTEN. Zoiets is niet professioneel, en zou met een volgende release weggewerkt moeten zijn.
Ik heb dit puntje recentelijk, al pratend over heel wat anders bij een .... in W...r gedropt, ik krijg wel een keer een reactie daarop.
Groet,
JW
Maar ik deel wel Pietah's mening dat het geen gezicht is als je elke keer op het scherm van je 4200RS de tekst te zien krijgt: CD PLAASTEN. Zoiets is niet professioneel, en zou met een volgende release weggewerkt moeten zijn.
Ik heb dit puntje recentelijk, al pratend over heel wat anders bij een .... in W...r gedropt, ik krijg wel een keer een reactie daarop.
Groet,
JW
Hide post links |
-
- New Member
Spijkers op laag water?? Dan accepteer je zeker ook een kras op je beeldbuis van je televisie? Ik weet niet hoe het met jou zit Han maar IK heb hem zelf betaald niet mijn baas! Men is nu eenmaal verplicht een goed en deugdelijk product te leveren en daar valt dit soort klachten ook onder. Bij mijn famillie en vrienden is het (nog) geen gemeengoed en zijn meestal benieuwd hoe "het werkt en dan laat je zien hoe het werkt... Geen goede reclame.... De klacht is bekend maar een oplossing laat op zich wachten....!
Maar enfin, jij gebruikt een andere Nav en dan is het makkelijk praten.....
Pieter
Pieter
Skoda Fabia RS (1.9TdI)
VDO 4200 RS.CHD 602 S
VDO 4200 RS.CHD 602 S
Hide post links |
-
- Senior Member
Naar mijn mening is een kras op een scherm heel iets anders en kan je ook niet vergelijken.pietah schreef:Spijkers op laag water?? Dan accepteer je zeker ook een kras op je beeldbuis van je televisie? Ik weet niet hoe het met jou zit Han maar IK heb hem zelf betaald niet mijn baas! Men is nu eenmaal verplicht een goed en deugdelijk product te leveren en daar valt dit soort klachten ook onder. Bij mijn famillie en vrienden is het (nog) geen gemeengoed en zijn meestal benieuwd hoe "het werkt en dan laat je zien hoe het werkt... Geen goede reclame.... De klacht is bekend maar een oplossing laat op zich wachten....!
Pieter
Iets dat goed werkt, maar waar in de tekst een kleine spelfout in zit heeft volgens mij NIETS te maken of een product wel of niet deugdelijk is.
Toen ik ooit mijn eerste navigatie kocht en dan heb ik het nog over het carin tijdperk, dan zou ik god nu nog op mijn blote knieen dankbaar zijn als er alleen maar spelfouten in zaten.
En mochten alle handleidingen met fouten bij mij nog vervangen worden mag ik wel een oudpapierbak bestellen.
Geef je fout door aan VDO en wacht de eerstvolgende update af als je tenminste daarvoor gekozen hebt.
Wat ik probeer aan te geven is, het systeem werkt verder goed en vertel iemand hoe makkelijk je ergens komt (tot voor de deur) en laat je plezier niet bederven door zo'n kleine spelfout.
Hide post links |
-
- Senior Member
Zo te lezen gaat dit over twee verschillende zaken.
Han heeft het over het goed functionneren van het product, dus dat correct navigeren het echt belangrijke issue is.
Pieter praat over de eerste indruk die iets maakt op een gebruiker, en dan is er die uitdrukking: "You never get a second chance to make a first impression"....
Beide zijn waar, en spreken elkaar niet tegen. Zullen we het daarbij laten?
Hopelijk komt er een update die het spelfautje weghaalt, dan is iedereen happy, toch...?
Groet,
JW
Han heeft het over het goed functionneren van het product, dus dat correct navigeren het echt belangrijke issue is.
Pieter praat over de eerste indruk die iets maakt op een gebruiker, en dan is er die uitdrukking: "You never get a second chance to make a first impression"....
Beide zijn waar, en spreken elkaar niet tegen. Zullen we het daarbij laten?
Hopelijk komt er een update die het spelfautje weghaalt, dan is iedereen happy, toch...?
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Senior Member
En inderdaad, zojuist de terugmelding gehad dat bij de nieuwste SW het woord "plaasten" niet meer voorkomt. Ik probeer nog even te achterhalen over welke versie dan gesproken wordt, immers op dit moment wordt er voor de non-NL versies SW 5.22 in de 4200 RS geladen. Deze SW is echter niet op CD verkrijgbaar.JW schreef:Tsja, spelfauten komen veel voor, ook op dit forum, hoezeer iedereen naar ik aanneem ook z'n best doet ze te vermijden.
Groet,
JW
Ik meld me wel weer
Groet,
JW
Edit JW 15.30h:
Vanaf versie 5.2 is deze fout weg. Diegenen met een recent non-BPM toestel moeten dat kunnen bevestigen.
De volgende officiële SW versie heeft de fout ook niet meer. In hoeverre deze dus geladen kan worden over BPM versie 5.06 heen, zal nog moeten blijken.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1469