Heeft iemand ervaring met de extra camera aansluiting op de TV6000
Ik heb de volgende configuratie: een clarion VRX6570 en de TV6000 (overigens hoor je dat in combinatie met navigatie geen camera aangesloten kan worden, maar dit is alleen van toepassing op alleen een vrx. Niet met de TV6000. Er is overigens nog geen navigatie aangsloten)
Op de VRX6570 kan ik kiezen tussen de TV en de extra VTR ansluiting. De video ingang op deze aansluiting werkt goed. echter de tweede aansluiting (die voor de CCD) krijg ik niet te zien. Ook niet als ik er een kabel met video signaal op aansluit.
Iemand een idee hoe je deze tweede videoaansluiting (CCD) aan de praat krijgt?
TV6000 CCD-aansluiting
-
- Starting Member
-
- Senior Member
je hebt toch in je menu INputs naast je navigatie rgb com e.d een CCD optie.
daar zou ie op moet verschijnen.
verder kan je op pag31 vd mr6000 manual de details vinden,
staat in de handleidingen download
daar zou ie op moet verschijnen.
verder kan je op pag31 vd mr6000 manual de details vinden,
staat in de handleidingen download
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Dit heb is dus geprobeerd. Door de input op CCD te zetten (ik heb natuurlijk ook de andere 3 geprobeerd) veranderd er niets. Op het radio scherm blijft overigens ook dan alleen het scherm TV of VTR te zien. Het CCD scherm komt nergens op.
Ik heb geprobeerd het ccd video signaal direct op de radio te zetten (dus zonder tv tuner) dan krijg ik wel beeld in de stand CCD. Mogelijk is deze input dus alleen bestemd voor de radio en niet voor de tv tuner. Er zit overigens wel een aparte ingang op het aansluitsnoer om om te schakelen naar camera. Dir werkt op de radio. Signaal naar aarde en de camero komt in beeld. Deze aansluiting op dezelde kabel wekt niet op de tuner.
Ik heb overigens geen clarion camera, dus mogelijk zit er iets in het aansluitsnoer of een apart signaaltje extra ofzo. Dit heb ik niet kunnen meten.
Ik heb geprobeerd het ccd video signaal direct op de radio te zetten (dus zonder tv tuner) dan krijg ik wel beeld in de stand CCD. Mogelijk is deze input dus alleen bestemd voor de radio en niet voor de tv tuner. Er zit overigens wel een aparte ingang op het aansluitsnoer om om te schakelen naar camera. Dir werkt op de radio. Signaal naar aarde en de camero komt in beeld. Deze aansluiting op dezelde kabel wekt niet op de tuner.
Ik heb overigens geen clarion camera, dus mogelijk zit er iets in het aansluitsnoer of een apart signaaltje extra ofzo. Dit heb ik niet kunnen meten.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 657