Tripcomputer MS4150RS

berkens
Average Member
Average Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 07 apr 2008 20:30

Tripcomputer MS4150RS

Bericht door berkens »

Hallo,

De tripcomputer van de MS4150RS in onze C3 geeft afgelegde weg, reistijd en ook maximale snelheid aan.

Een tijdlang ziet de topsnelheid er plausible uit: 87 km/h, 122 km/h, maar gisteren zag ik 288km/h.

Beetje veel voor een C3!

Al eerder had ik absurd hoge topsnelheid, tripcomputer gereset, maar wederom onwerkelijke topsnelheid.

Iemand een idee waaraan dit kan liggen?

Groeten Ben...
Renault Clio Estate 1.2 Tce 100 Dynamique + TomTom 7 (PDA) + Q-Starz BT-Q810 GPS muis + MS5200TSN

[img]http://www.renault.nl/img/models/CL3_PH2_K/rangepage-off.png[/img]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Marc Veen
Senior Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 mei 2006 18:58

Bericht door Marc Veen »

BEN,

Pulsdraad goed aangesloten en geeft geen storingen?

Gr,

Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200
Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10
Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400

Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
berkens
Average Member
Average Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 07 apr 2008 20:30

Bericht door berkens »

Hi Marc,
Marc Veen schreef: Pulsdraad goed aangesloten en geeft geen storingen?
Waar kan ik dat allemaal aan zien?

Voor de rest geen gekke dingen met de navigatie.

Tijdens het rijden af en toe in de tripcomputer kijken heb ik geen gekke sprongen kunnen ontdekken.

In service menu zie ik de pulsen, maar of er storing op zit?!?

Pulsen komen van een Blaupunkt VAN-bus interface, met fabrieksbedrading zit die direct in de radio gestoken.

Groeten Ben...
Renault Clio Estate 1.2 Tce 100 Dynamique + TomTom 7 (PDA) + Q-Starz BT-Q810 GPS muis + MS5200TSN

[img]http://www.renault.nl/img/models/CL3_PH2_K/rangepage-off.png[/img]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”