Meteen nog maar twee vragen:
We hebben een paar maand geleden van de mogelijkheid gebruik gemaakt om van vrijgeschakeld over te stappen naar een abonnement met updates. Nu hebben we het idee dat sinds de we nieuwe software gebruiken het systeem veel trager rekent. Het komt nogal eens voor dat we b.v. rechts af gestuurd worden en dan heb je vlak na die afslag de keuze uit meerdere richtingen. Je moet dan op korte termijn beslissen welke kant je op moet en dan is het systeen nog aan het rekenen. Dit heeft al meerdere malen er toe geleid dat we dus de verkeerde kant op gingen.
Zijn er meer mensen die deze ervaring delen?
Vraag 2: mijn schoonzoon heeft in zijn auto ook een VDO navi maar dan zo'n ding wat op een radiofrontje lijkt (ik kan het niet anders uitleggen) Hij beweert dat hij automatisch gewaarschuwd wordt als hij te hard rijdt, d.w.z. zonder dit zelf ingesteld te hebben. Hij zegt dat het bij hem b.v. ook werkt wanneer hij van een 80 km weg overgaat op een 50 km weg.
Op mijn MS 5500 kun je volgens mij maar 1 snelheidslimiet invoeren?
Het zou wel ontzettend handig zijn als dit inderdaad gaat zoals mijn schoonzoon zegt.
Weet iemand dit?
Bedankt maar weer
Margriet
traag reageren computer
-
- Junior Member
-
- Normal Member
Voor wat betreft de snelheidswaarschuwing weet ik dat de becker navi en zijn broertjes en zusjes (JVC, sony e.d.) die mogelijkheid hebben. Daarbij kan je ook in het display zien wat op dat moment de max snelheid is. Klopt echter niet altijd.
VDO heeft dat voorozver ik weet niet. Ik heb zelf een MS5000 en daar kan je idd slechts 1 maximumsnelheid instellen. Aangezien Truus echter behoorlijk vervelend wordt als je die snelheid overschrijd heb ik dat maar uitgezet.
VDO heeft dat voorozver ik weet niet. Ik heb zelf een MS5000 en daar kan je idd slechts 1 maximumsnelheid instellen. Aangezien Truus echter behoorlijk vervelend wordt als je die snelheid overschrijd heb ik dat maar uitgezet.
ms5400 (PC5400 + MM5400) + MT5011
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2