Na een probleem met mijn radio en versterker wat volgende week uiteindelijk opgelost gaat worden, ben ik nu toch voornemens om de MA 1410 (antenneversterker) te laten inbouwen.
Om het resultaat "voor" en "na" te zien heb ik vandaag eens zitten kijken naar mijn ontvangst kwailteit. Wat blijkt? Kwaliteit staat continue op 0. Bij iedere zender en op ieder tijdstip.
Het vreemde is echter dat de lijst wel gevuld wordt, en het TMC label groen is. Natuurlijk heb ik wel eens last van een rode TMC kleur, maar dit komt sporadisch voor en is in deze regio (Weert / Venlo / Nijmegen) geen abnormaal verschijnsel. Vanmorgen verschenen er zelfs 6 tmc zenders in beeld, waaronder een aantal duitse en belgische.
Maar goed, terug naar het probleem, iemand een idee hoe ik de Qual gevuld krijg?? (Of geldt hier het gezegde: "If it aint broke, don't fix it")
Alvast bedankt voor jullie reactie's.
Groet, Hans
02-04-04 17.53 Edit Han foto erbij gezet
TMC Qual=0
-
- Junior Member
-
- Senior Member
Zoals u ziet zijn er al modules met software versie 3.38 het is dus goed mogelijk dat uw box die info niet aangeeft.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Hans,
Ook ik heb SW 3.30 in m'n MT 5010/01, en net als jij aanduiding 0 bij Qual. En ook Freq op 0, hetgeen bij de 3.38 wel ingevuld wordt.
Jammer, het zij zo, het doet verder geen afbreuk aan het plezier dat ik beleef aan de box. Ik zou 'm niet meer kunnen en willen missen
Overigens, je kunt de box niet van andere SW voorzien, er zit een mask-type processor in, met ingebrande SW.
Groet,
JW
Ook ik heb SW 3.30 in m'n MT 5010/01, en net als jij aanduiding 0 bij Qual. En ook Freq op 0, hetgeen bij de 3.38 wel ingevuld wordt.
Jammer, het zij zo, het doet verder geen afbreuk aan het plezier dat ik beleef aan de box. Ik zou 'm niet meer kunnen en willen missen
Overigens, je kunt de box niet van andere SW voorzien, er zit een mask-type processor in, met ingebrande SW.
Groet,
JW
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |