ik heb mijn carin systeem voorzien van de nieuwste 4.9 sw. is gelukt en zichtbaar in configuratie.
toch kan ik van de nieuwste teleatlas benelux cd de optie postcodes etc. niet gebruiken, wordt ook niet zichtbaar. ook allerlei andere functies die er volgens teleatlas opstaan zijn niet benaderbaar.
de configuratiegegevens zijn serie SY587, hwnr 0202, sw0490, prod week 38, prod mnd 99.
volgens info van siemens zou 4.9 uberhaupt geen postcodes aankunnen, of slecht met de navtech sw
wie heeft dit ook?
teleatlas benelux 2004 werkt niet op carin 4.9 sw
-
- New Member
-
- Senior Member
re
Hallo
heb op mijn motorfiets een carin 520 zitten met sw 4.9 en teleatals cd 2004-1
en ja hoor kan gewoon postcoden ingeven.
je typt geen letter in maar een cijfer die lichten bij mijn wel op en gaat ook goed
( weet wel dat het op een carin rc 759 0f 959 niet gaat)
laurens
heb op mijn motorfiets een carin 520 zitten met sw 4.9 en teleatals cd 2004-1
en ja hoor kan gewoon postcoden ingeven.
je typt geen letter in maar een cijfer die lichten bij mijn wel op en gaat ook goed
( weet wel dat het op een carin rc 759 0f 959 niet gaat)
laurens
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Ugene,
Aanvullend op Laurens' reactie nog de opmerking dat die postcode niet ingevuld wordt bij de plaatsnaam, maar bij de cijfers die eronder oplichten. Al eens eerder is dit aan de orde geweest, ik herinner me een gedachtenwisseling met WMP over dit onderwerp.
Zijn die cijfers bij jou wel toegankelijk?
Overigens, stel je niet te veel voor van die postcodes. Je kunt alleen de cijfers invullen, niet de letters, en dus moet je alsnog de straatnaam invullen. En soms gaat daar dan iets mee fout omdat de postcodes in de database niet altijd helemaal kloppen met de werkelijkheid, zodat je ineens een straat niet kunt vinden onder de gekozen postcode.
Ik heb wel erg veel plezier van de postcodes in een stad als Brussel. Daar blijkt namelijk dat in de Database een voorstad/wijk (Bosvoort, Watermaal, en noem ze maar op) een eigen naam heeft, terwijl je denkt dat je onder Brussel moet zoeken. En dus vind je dan die straat niet, terwijl dat na ingave van de postcode een fluitje van een cent is.
Groet,
JW
Aanvullend op Laurens' reactie nog de opmerking dat die postcode niet ingevuld wordt bij de plaatsnaam, maar bij de cijfers die eronder oplichten. Al eens eerder is dit aan de orde geweest, ik herinner me een gedachtenwisseling met WMP over dit onderwerp.
Zijn die cijfers bij jou wel toegankelijk?
Overigens, stel je niet te veel voor van die postcodes. Je kunt alleen de cijfers invullen, niet de letters, en dus moet je alsnog de straatnaam invullen. En soms gaat daar dan iets mee fout omdat de postcodes in de database niet altijd helemaal kloppen met de werkelijkheid, zodat je ineens een straat niet kunt vinden onder de gekozen postcode.
Ik heb wel erg veel plezier van de postcodes in een stad als Brussel. Daar blijkt namelijk dat in de Database een voorstad/wijk (Bosvoort, Watermaal, en noem ze maar op) een eigen naam heeft, terwijl je denkt dat je onder Brussel moet zoeken. En dus vind je dan die straat niet, terwijl dat na ingave van de postcode een fluitje van een cent is.
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Senior Member
re
Hallo
ben het me JW eens dat de postcode niet veel voorsteld
ben wel blij dat het erop zit met name in frankrijk en italy
waar je wel soms 10 plaatsen hebt met de zelfde naam
dat is postcode echt de uitkomst.
Laurens
ben het me JW eens dat de postcode niet veel voorsteld
ben wel blij dat het erop zit met name in frankrijk en italy
waar je wel soms 10 plaatsen hebt met de zelfde naam
dat is postcode echt de uitkomst.
Laurens
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Nav 100 1 cd beschadigd ( benelux) hierop hele nieuwe set kopen?
door bassie » 23 apr 2015 15:41 » in Opel -
Reacties: 0
Weergaves: 574
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1487
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 974