Het is al weer een ouder bericht, maar ik vraag mij af of de TA kaartdata vanaf nu steeds ten gunste van TomTom ontwikkeld gaan worden en wij, als VDO gebruikers, straks allemaal achter de TT gebruikers gaan aanrijden bij een file o.i.d. Of worden wij sowieso allemaal dezefde richting ingestuurd?? (Ik hoop ten zeerste van niet, want ik heb niet voor niets voor VDO gekozen)
Ik vrees dat TA voor de andere navigatiesystemen voortaan altijd een uitgeklede versie ter beschikking zal stellen om TT navigatie te beschermen cq te bevoordelen met meer mogelijkheden. Geen goede ontwikking voor ons als VDO gebruikers, lijkt mij. Gelukkig hebben wij NT nog...........
Tele Atlas overgenomen door TomTom; niet blij mee????
-
- Normal Member
-
- Senior Member
Aan deze gedachte zijn al heel wat bespiegelingen gwijd.
Als ik ze goed gelezen heb komt het er in het kort op neer dat TT z'n aankoop TA ziet als een welkome aanvulling, maar dat TA binnen TT zelfstandig zal blijven en zelf voor winst moet gaan zorgen. Dat kan alleen als ze blijven groeien en veel omzet maken naar andere klanten. En die zullen dit produkt alleen maar kopen als het value for money heeft.
Oftewel, TA gaat door de opname in TT niet verloren als kaartleverancier voor andere Navibouwers.
Groet,
JW
Als ik ze goed gelezen heb komt het er in het kort op neer dat TT z'n aankoop TA ziet als een welkome aanvulling, maar dat TA binnen TT zelfstandig zal blijven en zelf voor winst moet gaan zorgen. Dat kan alleen als ze blijven groeien en veel omzet maken naar andere klanten. En die zullen dit produkt alleen maar kopen als het value for money heeft.
Oftewel, TA gaat door de opname in TT niet verloren als kaartleverancier voor andere Navibouwers.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
Ik hoop dat je gelijk hebt, JW. "IK" ben toch wat wantrouwend geworden ivm deze zet van TT; zij zullen er zeker baat bij hebben cq krijgen. Wij moeten maar afwachten hoe e.e.a zich in de toekomst gaat ontwikkelen voor niet-TT klanten....!
Misschien gaat NT nu wel/ook beter hun best doen; dat kan dan weer voordelig voor ons uitpakken.(hoop ik)
Misschien gaat NT nu wel/ook beter hun best doen; dat kan dan weer voordelig voor ons uitpakken.(hoop ik)
Hide post links |
-
- Senior Member
Ho, ho!
Als het ene bedrijf het andere koopt of overneemt wil dat helemaal niet zeggen dat het ook een onderdeel gaat uitmaken van de kopende partij.
Als er sprake is van een fusie wellicht maar niet persé. TT verwerft uitsluitend het eigendom.
Als het ene bedrijf het andere koopt of overneemt wil dat helemaal niet zeggen dat het ook een onderdeel gaat uitmaken van de kopende partij.
Als er sprake is van een fusie wellicht maar niet persé. TT verwerft uitsluitend het eigendom.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Normal Member
Ja, maaaarrrrrr; I really hope so. Maar goed, de tijd zal het leren................................. .
Ben toch blij dat jullie er anders over denken..................Zou ook stom zijn van TT/TA om van de andere navigatieklanten cq geldbron af te gaan zien. Feit is echter wel dat er miljoenen TT in omloop zijn.
Ben toch blij dat jullie er anders over denken..................Zou ook stom zijn van TT/TA om van de andere navigatieklanten cq geldbron af te gaan zien. Feit is echter wel dat er miljoenen TT in omloop zijn.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
nieuwe tomtom kaart wordt niet geinstalleerd op tomtom
door de snater » 24 mei 2021 14:22 » in TomTom -