Mijn vader heeft vorige week een tweedehands citroen evasion gekocht.
hier zit het systeem: Carin 440 (RC759, RC959 ) in.
Echter als ik op NAV klik zegt hij: plaats cd.
welke we er niet bij hebben gekregen en via de dealer ook niet achterhaald kunnen worden. nu is mijn vraag hoe kunnen wij hieraankomen?
en naar wat moet gezocht worden? eerst een systeem cd of alleen de kaarten? zit het systeem altijd gewoon ingebouw en zijn er enkel cd's met updates verkrijgbaar (als dat uberhaubt nog het geval is)
wieOwie kan mij hierbij helpen. alvast heel erg bedankt!!
Systeem+kaarten voor de Carin 440 (RC759, RC959
-
- New Member
-
- Senior Member
http://www.navco.nl/product_info.php?cP ... d=10022146
Maar probeer eerst maar eens met een schijf van een ander want zo veel geld uitgeven voor een proefje waarvan de uitkomst uiterst onzeker is lijkt me riskant
Bedenk wel dat het toestel uiterlijk 1997 is geproduceerd en je loopt dus de kans dat het niet meer werkt
Mits de hardware in jouw toestel > 0108 is, kan er een update naar versie 2.9 worden gedaan maar ook die dateert al van mei 2000
Maar probeer eerst maar eens met een schijf van een ander want zo veel geld uitgeven voor een proefje waarvan de uitkomst uiterst onzeker is lijkt me riskant
Bedenk wel dat het toestel uiterlijk 1997 is geproduceerd en je loopt dus de kans dat het niet meer werkt
Mits de hardware in jouw toestel > 0108 is, kan er een update naar versie 2.9 worden gedaan maar ook die dateert al van mei 2000
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-