Hoi,
Ik heb een ms6000 en die stoort met het beeld.
Ik zie bewegende lijnen horizontaal lopen en die zijn zichtbaar bij navigatie en tv tuner.
Kan dit betekenen dat de aarde niet goed is of kan het beeldscherm defect zijn?
mvg,
Marc
Storing op mr6000
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallo Marc
speelt dit probleem al lang of sinds kort en was het daarvoor wel goed is er iets toegevoegd aan het systeem
het beeld met radio is wel goed
Topsport
speelt dit probleem al lang of sinds kort en was het daarvoor wel goed is er iets toegevoegd aan het systeem
het beeld met radio is wel goed
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Hoi,
Het speelt al sinds het begin af.
In de radio stand is het ook maar niet zo goed zichtbaar met zo'n blauwe achtergrond.
Het is redelijk zichtbaar bij het begin kleuren scherm bij mijn navigatie maar zeker zichtbaar bij de tv tuner.
Mijn accu is ook niet al te best dus misschien ligt het hier aan? (te weinig amphere?)
mvg,
Marc
Het speelt al sinds het begin af.
In de radio stand is het ook maar niet zo goed zichtbaar met zo'n blauwe achtergrond.
Het is redelijk zichtbaar bij het begin kleuren scherm bij mijn navigatie maar zeker zichtbaar bij de tv tuner.
Mijn accu is ook niet al te best dus misschien ligt het hier aan? (te weinig amphere?)
mvg,
Marc
Hide post links |
-
- Senior Member
lijkt me niet aan je accu liggen, kan ook niet verder niets bedenken op de manier hoe jij het omschrijft, maar als er echte blokken in komen dan is je mr6000 waarschijnlijk wel kapot
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Rns mfd / rns2 storing: kan geen plaatsnaam selecteren
door Jeroen-san » 23 mei 2016 22:48 » in V.A.G -