Wat mij ook wel handig lijkt is de mogelijkheid om, net zoals je nu kunt zien op welke straat je rijdt en wat de coördinaten zijn, te kunnen zien in welk postcodegebied je rijdt (de postcode van de straat waar je op rijd). Ook het netnummer van dat gebied is wel handig (voor als je zo'n abonnement hebt dat je lokaal goedkoper kunt bellen met je mobiel). Wat vinden jullie hiervan?
Groetjes,
Toho_NL.
SR - Postcode en netnummer ... Zie welke functie mis je...
-
- Moderator
SR - Postcode en netnummer ... Zie welke functie mis je...
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
prima idee,
Aaleen ben ik bang dat het dan allemaal weer duurder gaat worden..... omdat je gebruik maakt van gegevens van de KPN.....
En de TPG
Aaleen ben ik bang dat het dan allemaal weer duurder gaat worden..... omdat je gebruik maakt van gegevens van de KPN.....
En de TPG
www.cbrclub.nl
11 women on board,and they all know the way !
Nu flitsinfo jammer Spee ! ;o)
11 women on board,and they all know the way !
Nu flitsinfo jammer Spee ! ;o)
Hide post links |
-
- Senior Member
Postcode gebied moet geen probleem zijn aangezien dat die informatie al op de CD/DVD staat.
Wat betreft de netnummers. Deze zouden dan door TA of NT moeten worden opgenomen op de CD/DVD.
Dit staat dus los van de ontwikkelaars bij VDO mijn inziens.
Wat betreft de netnummers. Deze zouden dan door TA of NT moeten worden opgenomen op de CD/DVD.
Dit staat dus los van de ontwikkelaars bij VDO mijn inziens.
Hide post links |
-
- Moderator
Je hebt gelijk dat dit eerst in de database opgenomen zou moeten worden, maar dan moet het ook mogelijk zijn om dit te laten zien. Misschien dat VDO Dayton dit in samenwerking kan doen met Navteq en TeleAtlas? Het zou ook eerst bij Navteq en TeleAtlas aangekaart kunnen worden (om later pas de software hierop aan te passen). Postcodes kan nu inderdaad la, dus die kan soieso mee in de mail naar VDO Dayton.
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: SR - Postcode en netnummer bij locatiegegevens
Waar wil je eigenlijk al deze info op je scherm plaatsen dan?Toho_NL schreef:Wat mij ook wel handig lijkt is de mogelijkheid om, net zoals je nu kunt zien op welke straat je rijdt en wat de coördinaten zijn, te kunnen zien in welk postcodegebied je rijdt (de postcode van de straat waar je op rijd). Ook het netnummer van dat gebied is wel handig (voor als je zo'n abonnement hebt dat je lokaal goedkoper kunt bellen met je mobiel). Wat vinden jullie hiervan?
Groetjes,
Toho_NL.
Kan me alleen voorstellen dat het mogelijk zou zijn als je scherm inpijltjes modus staat.
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
In het topic over flitspalen hebben we aangegeven dat we het al met al niet wenselijk vinden om voor elke wens een apart topic te openen.
Derhalve wordt dit topic nu gesloten, en kan er verder van gedachten gewisseld worden over dit onderwerp op het eerder geopende viewtopic.php?t=2056
Groet,
JW
In het topic over flitspalen hebben we aangegeven dat we het al met al niet wenselijk vinden om voor elke wens een apart topic te openen.
Derhalve wordt dit topic nu gesloten, en kan er verder van gedachten gewisseld worden over dit onderwerp op het eerder geopende viewtopic.php?t=2056
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 445
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 685
-
-
Waar kan ik zien welke kaarten en firmware ik heb ?
door Ray Bos » 06 jul 2017 17:48 » in Vaste Pioneer systemen -
Weergaves: 823
-
-
-
Welke gratis navigatie app kan je gebruiken zonder een route in te voeren?
door Peter Kudelstaart » 12 apr 2022 20:21 » in Navigatie algemeen -
Reacties: 2
Weergaves: 401
-
-
-
Peugeot 5008 Blue Lease Executive > Connect Nav welke updates
door MeMyself » 08 sep 2015 16:31 » in Peugeot -
Weergaves: 14044
-