SR - Flitspalen in systeem, zie Welke functie mis je ....

Toho_NL
Moderator
Moderator

SR - Flitspalen in systeem, zie Welke functie mis je ....

Bericht door Toho_NL »

Hallo allemaal,

Ik heb de wens van M&M even overgenomen in dit topic. Het lijkt me het verstandigst als elke functie een apart topic krijgt en dat we in het aanvraagtopic alleen maar functies genoemd worden. We kunnen dan discussieren in elk aparte topic (een link vermelden in de aanvraag is wel handig). Ik ben begonnen met de titel SR om aan te geven dat het hier een Software Request gaat. Nog een tip voor het aanvraagtopic: vermeld je systeem (is handig voor de ontwikkelaars).

Nu naar de discussie over de flitspalen in het systeem..

Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat ze bezig zijn met nieuwe software voor de MS5500 en dat het hierbij mogelijk was flitspalen in te laden. Ik weet alleen niet meer waar dat was en ook niet wanneer ik dat gelezen heb. Weet iemand hier misschien iets meer van? Het lijkt mij trouwens wel een goede ontwikkeling, zeker nu de radardetectoren verboden zijn.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

SR - Flitspalen in systeem

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

Toho_NL schreef:k meen ooit ergens gelezen te hebben dat ze bezig zijn met nieuwe software voor de MS5500 en dat het hierbij mogelijk was flitspalen in te laden. Ik weet alleen niet meer waar dat was en ook niet wanneer ik dat gelezen heb. Weet iemand hier misschien iets meer van? Het lijkt mij trouwens wel een goede ontwikkeling, zeker nu de radardetectoren verboden zijn.

Groetjes,

Toho_NL.
Hallo Toho_NL ,

THNX voor het topic :D

Die ontwikkeling voor de MS 5500 is natuurlijk prachtig ( mocht dit zo zijn ) maar komt er eventueel dan ook iets voor de wat "oudere" systemen zoals bv mijn MS 5000 ( PC 5100 ) ....
Zo niet heb ik misschien een leuk excuus om het systeem ooit te upgraden :wink:

Groet Menno.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Ik zou het niet weten of zoiets (als dat bevestigd kan worden) ook voor de MS5000 beschikbaar zou (kunnen) komen. Worden hier nog überhaupt updates voor ontwikkeld of is V7.6 de laatste versie? Als dat niet zo is dan is er eventueel de mogelijkheid om dit te implementeren. De vraag is alleen hoeveel rekencapaciteit en opslagruimte dit vergt en of de MS5000 dit ook heeft. Misschien kan iemand anders er meer over vertellen en dat wacht ik dan ook maar even af.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jeffrey
Normal Member
Normal Member

Bericht door jeffrey »

klinkt als een top plan..... :D

De link is natuurlijk snel gelegd want er zijn sites als flitspaal.nu waar ze de coordinaten hebben van de palen....

dus een landen cd-rom en die coordinaten in de mixer schepje software erbij en klaar....... :)
En weergeven als point of interest : pas op "gevaarlijk" punt :wink:

Gr Jeff
www.cbrclub.nl
11 women on board,and they all know the way !

Nu flitsinfo jammer Spee ! ;o)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member

Bericht door Fantom »

De vraag is wel natuurlijk als cd kaart ontwikkelaars zoals NT en TA dit op zouden nemen of dit wel is toegestaan. Ik weet niet of de aanvulling bij Becker ook legaal is maar wat ik ervan begrijp is het een losse cd die je in het geheugen laad. Ik denk dat dat dan toch een third party zou moeten zijn die hier op ontwikkeld.

Opzich zou het wel grappig zijn als je het poi kan slecteren.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sstralen
Starting Member
Starting Member

Bericht door sstralen »

Ik heb juist begrepen dat de versie van Becker wel legaal is omdat ze deze zelf verdeeld hebben onder handelaren bij wijze van beurs actie. (zie elders op dit forum)
Maar als hun het kunnen waarom zou VDO dit dan ook niet kunnen.
Ik zou het een top idee vinden voor mijn MS5000. :idea:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member

Bericht door Fantom »

Volgens onderstaand topic zou het in de toekomst mogelijk moeten zijn.
Tenminste als mijn duits me niet in de steek laat.

viewtopic.php?t=2065&sid=f79fdb32fd4d78 ... 5773b723f5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sstralen
Starting Member
Starting Member

Bericht door sstralen »

Duimen dan maar :lol:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Re: SR - Flitspalen in systeem

Bericht door JW »

Toho_NL schreef:Hallo allemaal,

Ik heb de wens van M&M even overgenomen in dit topic. Het lijkt me het verstandigst als elke functie een apart topic krijgt en dat we in het aanvraagtopic alleen maar functies genoemd worden. We kunnen dan discussieren in elk aparte topic (een link vermelden in de aanvraag is wel handig). Ik ben begonnen met de titel SR om aan te geven dat het hier een Software Request gaat. Nog een tip voor het aanvraagtopic: vermeld je systeem (is handig voor de ontwikkelaars).

Nu naar de discussie over de flitspalen in het systeem..

Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat ze bezig zijn met nieuwe software voor de MS5500 en dat het hierbij mogelijk was flitspalen in te laden. Ik weet alleen niet meer waar dat was en ook niet wanneer ik dat gelezen heb. Weet iemand hier misschien iets meer van? Het lijkt mij trouwens wel een goede ontwikkeling, zeker nu de radardetectoren verboden zijn.

Groetjes,

Toho_NL.
Hallo ToHo,

Je suggestie is op zich welkom, en we willen zeker de mogelijkheid openhouden om met elkaar van gedachten te wisselen over SW updates en onze wensen daarbij.
Toch vinden we het niet zo wenselijk om voor elke suggestie een apart topic te openen, voor we het weten hebben we onder het VDO hoofdstuk zo maar weer 10 nieuwe topics die allemaal over wensen mbt SW updates gaan.
Na overleg hebben we dan ook besloten dit topic hier te sluiten, en verdere discussie te voeren in het al eerder geopende topic viewtopic.php?t=2056

Overigens, over flitspalen zijn nu al drie of vier topics actief :!: Ook daar zullen we eens naar kijken en zien of, en zo ja hoe we die bij elkaar kunnen zetten.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Flitspalen
    door transit » 23 okt 2015 19:33 » in Garmin
    Reacties: 2
    Weergaves: 886
  • Flitspalen bestand
    door twarnaar » 01 jul 2017 16:47 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 513
  • TT GO Mobile - flitspalen standaard beschikbaar wel of niet?
    door SRNA513006 » 10 dec 2016 14:47 » in TomTom
    Weergaves: 536
  • toyota2 welke tomtom is dat
    door puchie » 29 okt 2017 15:00 » in TomTom
    Weergaves: 445
  • welke grote camper nav?
    door marsha » 20 jul 2015 14:47 » in Navigatie algemeen
    Weergaves: 685
  • Waar kan ik zien welke kaarten en firmware ik heb ?
    door Ray Bos » 06 jul 2017 17:48 » in Vaste Pioneer systemen
    Weergaves: 823
  • Welke gratis navigatie app kan je gebruiken zonder een route in te voeren?
    door Peter Kudelstaart » 12 apr 2022 20:21 » in Navigatie algemeen
    Weergaves: 401

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”