Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
De meeting is er voor iedereen, en als je er niets van opsteekt, dan heb je hopelijk nog wel een gezellige dag gehad.
Vrijheid-blijheid, dus je kunt komen en gaan wanneer je wilt.
Het risico is natuurlijk wel aanwezig dat je als leek komt, en als doorknede gebruiker vertrekt....
Nog nooit zo een slecht navigatiesysteem gehad.
Veel ontbrekende flitsers, trajectcontroles, schoolzones, veel verkeerde en/of ontbrekende snelheden.
Je kan niets van deze melden via het navigatiesysteem.
Verbinden apps zoals bv Garmin drive en...
vorige week mijn VW navigatie systeem VW Golf Variant 7, geupdate naar een versie 2017/2018 en nu stopt soms mijn navigatie ermee en ook is het gehelen infotainment systeem niet meer te bedienen. ook gebeurt het dat het systeem zich spontaan ineens...
Ik heb mijn Nuvi 2595 geheel bij qua updates. instelling navigatie: snellere tijd.
Ik zou denken dat dan de snelste route word berekend. Dat is meestal ook zo. Maar soms:
Als ik op een T splitsing sta geeft de Garmin bv aan : ga naar rechts, enz...
Ik heb een Android navigatie systeem in mijn auto, niet origineel. Het systeem werkt perfect, alleen de radio start zo hard op. Dit is veel harder dan bv de apps. Hierdoor valt Tomtom niet te verstaan. Wanneer je dat harder zet gaat de radio ook...
door frank_jenniskens » 10 mar 2017 12:24 » in Aankoop advies
Beste mensen,
ik ben op zoek naar een multifunctioneel systeem voor in mijn auto.
buiten het afspelen van muziek (via usb) zou ik heb ook graag gebruiken als navigatie, carkit en achteruitrijcamera.
ik zat zelf te denken aan een klapscherm...
Heeft iemand ervaring met het ombouwen van het multimediasysteem naar navigatie ?
Er zijn veel mogelijkheden:
Een unit inbouwen in het dasbordkastje met navigatie e.d.
De hele unit ombouwen
Unit vervangen door een groter scherm...
Wie kan / wil mij...