Beste medeforummers,
Heb zojuist bij een bekende van me een (defecte)Carin 522 met het breedbeeldscherm 22SY409/00 (gelijk aan MM5000?) uitgebouwd en een nwe MS 3100 van VDO ingebouwd.
Van het overgebleven "spul" wil ik in m'n eigen auto het beeldscherm gebruiken als minitor voor een losse DVD speler. Kan iemand mij aangeven of de aansluitingen hetzelfde zijn als van de MM5000. Tevens heb ik een handleiding gevonden van connecties op de Carin computer (ronde stekker). Is het verstandig om de monitorkabel te "mollesteren" en te gebruiken voor de aansluitingen naar de voeding en composiet of RGB van de DVD speler ?
Wie zou me daarin van advies willen voorzien ?
Schema aansluiting 22SY409 (MM4900)
-
- New Member
-
- Senior Member
De aansluitingen van de Carin 409 monitor zijn dezelfde als die van de MM5000.
Echter, om 'm te kunnen gebruiken om DVD's te kunnen weergeven moet je wel weten welke signalen die DVD speler afgeeft. De Carin en VDO monitoren werken normaliter op RGB, alleen via de klink in de zijkant kunnen ook composiet signalen weergegeven worden.
Groet,
JW
Echter, om 'm te kunnen gebruiken om DVD's te kunnen weergeven moet je wel weten welke signalen die DVD speler afgeeft. De Carin en VDO monitoren werken normaliter op RGB, alleen via de klink in de zijkant kunnen ook composiet signalen weergegeven worden.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 377