Hallo
MS5400
Sinds vandaag is de kaart van Frankrijk geactiveerd voor een maand.
De CD van Frankrijk er in gedaan. kan het Frans adres invoeren en begeleiding inschakelen.
Alles is te zien en maar de begeleiding (stem) werkt niet, en de routebeschrijving
is ook niet te zien.
Is de routebeschrijving en begeleiding pas te zien en horen als ik in Frankrijk ben?
Hoe werkt dit precies?
gr
Nico
Routbeschrijving bekijken in Nederland naar Frankrijk
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallo Nicolaas,
Het lijkt me dat je vraag niet helemaal op de goeie plek staat maar dat laat ik graag aan de Moderators van dit forum over Die zorgen er dan wel voor dat dit verplaatst wordt.
Er even van uitgaand dat je vrijschakeling inderdaad al nu geldt, is de vermoedelijke oorzaak dat je te ver weg zit van de hoofdroute in ons land zoals die op de franse CD staat.
Wat je nu kunt doen is de NL CD er in stoppen, en dan dat franse adres oproepen dat er in staat bij laatst gekozen bestemmingen. Dan lukt het wel, zij het dan dat het laatste stukje van de route kan ontbreken omdat dat stukje niet op de NL CD staat.
Als je gaat rijden kun je onderweg de CD wisselen, of als je van plan bent via de hoofdwegen naar Frankrijk te rijden kun je de F-CD er ook hier instoppen. Ik neem tenminste aan dat je weet hoe je bij jou in de buurt bij die hoofdweg moet komen
Groet,
JW
Het lijkt me dat je vraag niet helemaal op de goeie plek staat maar dat laat ik graag aan de Moderators van dit forum over Die zorgen er dan wel voor dat dit verplaatst wordt.
Er even van uitgaand dat je vrijschakeling inderdaad al nu geldt, is de vermoedelijke oorzaak dat je te ver weg zit van de hoofdroute in ons land zoals die op de franse CD staat.
Wat je nu kunt doen is de NL CD er in stoppen, en dan dat franse adres oproepen dat er in staat bij laatst gekozen bestemmingen. Dan lukt het wel, zij het dan dat het laatste stukje van de route kan ontbreken omdat dat stukje niet op de NL CD staat.
Als je gaat rijden kun je onderweg de CD wisselen, of als je van plan bent via de hoofdwegen naar Frankrijk te rijden kun je de F-CD er ook hier instoppen. Ik neem tenminste aan dat je weet hoe je bij jou in de buurt bij die hoofdweg moet komen
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Hallo JW
Het is idd zo, na testen bleek dat je 2km van de snelweg de info krijgt voor o.a.
de te volgen hoofdwegen en ook de route is te zien.
Prima zo, dan hoef je geen cd te wisselen bij de grens.
bedankt voor je info
gr
Nico
Het is idd zo, na testen bleek dat je 2km van de snelweg de info krijgt voor o.a.
de te volgen hoofdwegen en ook de route is te zien.
Prima zo, dan hoef je geen cd te wisselen bij de grens.
bedankt voor je info
gr
Nico
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 554
-
-
Garmin nüvi 2699 LMT-D: Alleen Nederland/België en Duitsland?
door keetje49 » 27 nov 2015 19:59 » in Garmin -
Reacties: 2
Weergaves: 932
-
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 803
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 428