ls,
Is een reset van de PC5600 mogelijk via je remote (bepaalde toetscombinatie)?
Reden dat ik het vraag is dat zo nu en dan mijn PC5600 hangt. Ik moet dan de auto gedurende één minuut uitzetten om de PC5600 in zijn geheel gereset te krijgen. Ik heb mijn remote in een actieve houder zitten en ik zat me af te vragen of er niet een toetscombinatie (a la ESC+Favorites bijv.) was om 'm even een zetje te geven. Dit is natuurlijk een workaround; Het systeem zou gewoon niet mogen hangen....
B.v.d.
R
Reset via remote?
-
- New Member
-
- Senior Member
Bij mijn weten is die mogelijkheid er niet.
Maar kun je beschrijven onder welke omstandigheden jouw 5600 hangt? En heb je er de MO5712 inzitten?
Dit is een uitzonderlijk fenomeen, sinds de laatste SW update zijn de 5400/5500 en de 5600/5700 uiterst stabiel.
Groet,
JW
Maar kun je beschrijven onder welke omstandigheden jouw 5600 hangt? En heb je er de MO5712 inzitten?
Dit is een uitzonderlijk fenomeen, sinds de laatste SW update zijn de 5400/5500 en de 5600/5700 uiterst stabiel.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
MO5712 is inderdaad geladen. Heb het nu meerdere keren gehad (4 à 5 keer in de afgelopen twee maanden).
Het begint me nu op te vallen dat het systeem hangt wanneer je meerdere keren afwijkt van een van te voren ingestelde route; Het systeem gaat dan voor de 4de of 5de keer de route herberekenen, en hangt vervolgens dan. Let wel, begint me nu op te vallen. Dit is iets wat ik nog niet zeker weet.
Wellicht andere/volgende oorzaken:
1) MS5712 opnieuw firmware laden. Omgevallen bitje in huidige F/W?
2) Kras op CD waardoor ie niet goed door het systeem te lezen is?
3) Ik heb er een C-XV5 interface met achteruitrijcamera tussen zitten; Misschien dat die soms stoort, hoewel die niet inschakelt werd. Ik zal stekkers eens 'aanduwen'.
R
Het begint me nu op te vallen dat het systeem hangt wanneer je meerdere keren afwijkt van een van te voren ingestelde route; Het systeem gaat dan voor de 4de of 5de keer de route herberekenen, en hangt vervolgens dan. Let wel, begint me nu op te vallen. Dit is iets wat ik nog niet zeker weet.
Wellicht andere/volgende oorzaken:
1) MS5712 opnieuw firmware laden. Omgevallen bitje in huidige F/W?
2) Kras op CD waardoor ie niet goed door het systeem te lezen is?
3) Ik heb er een C-XV5 interface met achteruitrijcamera tussen zitten; Misschien dat die soms stoort, hoewel die niet inschakelt werd. Ik zal stekkers eens 'aanduwen'.
R
Hide post links |
-
- Senior Member
Moeilijk zo te zeggen wát de oorzaak zou kunnen zijn, en of het er maar één is dan wel dat een combinatie van factoren speelt.
Eén ervan zou je moeten kunnen uitsluiten, je CD. Onderwerp die eens aan een zorgvuldige inspectie, zie je dan iets dat zou kunnen duiden op een onregelmatigheid?
Van wanneer is die CD overigens, heb je een limited abo en daarmee de laatste versie?
SW opnieuw laden kan zeker, het beste door eerst even een oudere versie te laden. Soms helpt het, net als op je computer thuis als een programma niet goed wil lopen.
Maar ik zou eerst die CD aan een nader onderzoek onderwerpen.
Overigens, is er een patroon te ontdekken in die vastlopers mbt de plek waar dat gebeurt? In een goed gedigitaliseerd gebied in de stad, of ergens in de rimboe? En is er dan een lange route gepland of niet?
Groet,
JW
Eén ervan zou je moeten kunnen uitsluiten, je CD. Onderwerp die eens aan een zorgvuldige inspectie, zie je dan iets dat zou kunnen duiden op een onregelmatigheid?
Van wanneer is die CD overigens, heb je een limited abo en daarmee de laatste versie?
SW opnieuw laden kan zeker, het beste door eerst even een oudere versie te laden. Soms helpt het, net als op je computer thuis als een programma niet goed wil lopen.
Maar ik zou eerst die CD aan een nader onderzoek onderwerpen.
Overigens, is er een patroon te ontdekken in die vastlopers mbt de plek waar dat gebeurt? In een goed gedigitaliseerd gebied in de stad, of ergens in de rimboe? En is er dan een lange route gepland of niet?
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Senior Member
Nog even een aanvullende vraag: in welke auto zit je 5600?
Er zijn auto's met "lampencheck", daarbij kunnen pulstreintjes binnenlopen die problemen geven. Vandaar de vraag.
En was dat vastlopen altijd overdag, zonder dat je je lichten aanhad, of juist als je die wel aanhad?
Groet,
JW
Er zijn auto's met "lampencheck", daarbij kunnen pulstreintjes binnenlopen die problemen geven. Vandaar de vraag.
En was dat vastlopen altijd overdag, zonder dat je je lichten aanhad, of juist als je die wel aanhad?
Groet,
JW
Hide post links |
-
- New Member
JW,
Ik rijd een Volvo V70; Lichten staan altijd aan dus dat zal het niet zijn, denk ik
Antwoord op de vorige vragen zijn:
- Gebruik momenteel TA 2006/07 CDs welke laatst versie zijn volgens mij; Overigens heb ik ook al een kopie erin zitten welke hetzelfde probleem (zo nu en dan) geeft.
- Ik zal van het weekend opnieuw software laden (ik heb geen oudere versie).
- Nog geen patroon te ontdekken. Op zich zijn de routes evenlang en meestal hetzelfde. Het enige patroon wat ik ontdek is dat het optreed na zo'n 30 a 45 minuten rijden na het vertrek; Meestal negeer ik dan de berekende route en moet het systeem 4 a 5 keer de route herberekenen.
R
Ik rijd een Volvo V70; Lichten staan altijd aan dus dat zal het niet zijn, denk ik
Antwoord op de vorige vragen zijn:
- Gebruik momenteel TA 2006/07 CDs welke laatst versie zijn volgens mij; Overigens heb ik ook al een kopie erin zitten welke hetzelfde probleem (zo nu en dan) geeft.
- Ik zal van het weekend opnieuw software laden (ik heb geen oudere versie).
- Nog geen patroon te ontdekken. Op zich zijn de routes evenlang en meestal hetzelfde. Het enige patroon wat ik ontdek is dat het optreed na zo'n 30 a 45 minuten rijden na het vertrek; Meestal negeer ik dan de berekende route en moet het systeem 4 a 5 keer de route herberekenen.
R
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Road Navigator RN300 - Reset geht nicht