Hallo allemaal,
Allereerst ben ik nieuw op dit forum, heb me gisteren geregistreerd nadat ik deze link heb doorgekregen van iemand.
Ik heb een probleem en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Hierna moet ik zeggen dat ik een leek ben en weinig verstand maar wel veel interesse in navigatie systemen heb.
Eigenlijk is het een probleem gecombineerd met een "te koop gevraagd" vraag.
Ik heb vorige week een tweedehands VDO 4100 navigatie toestel gekocht.
Ik heb hem aangesloten en de radio werkt perfect, ook de cd-speler doet het maar....waar ik het apparaat voor heb gekocht doet het niet: Navigeren.
Via de kieskeurig pagina een tip gelezen dat er een pulsegever naar mijn kilometerteller moet worden geplaatst.
Geen probleem dacht ik en ik naar de garage toe.
Hier werd mij verteld dat ik in mijn VW Passat uit januari 94 een mechanische kilometerteller heb en dat hier een speciale VDO pulsegever moet worden aangesloten.
Is er iemand die zo'n pulsegever te koop heeft voor mij ?
En is er iemand die kundig genoeg is om zo'n ding in te bouwen ?
Ik hoop op een reactie van 1 van jullie.
Pulsegever VDO 4100
-
- New Member
-
- New Member
puls passat '94
Volgens de geleerde zou je een pulsdraad moeten hebben zitten in je auto kijk maar eens op de links bladzijde en daar naar de pulssignalen volgens www.thestrike.de zit hij achter je zekeringkast of misschien zelfs op je orginele iso radiostekker waar je wel rekening mee moet houden is het verschil in aansluiting van de constante en geschakelde voeding in je radiostekker deze is van VW anders dan voor de VDO gevraagd wordt kan namelijk omgewisseld zitten.
MvG Jos
MvG Jos
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Site Admin
Beetje brutaal misschien, maar ik heb dit onderwerp toch maar even verplaatst.
De reden :
Goed lezende kom ik eigenlijk tot de conclusie dat de vraag is of er een pulsgever nodig is, los van de (ook gestelde vraag) wie er één te koop heeft.
Het lijkt mij verstandiger om eerst uit te zoeken wat de noodzaak van een pulsgever is voor deze wagen.
De reden :
Goed lezende kom ik eigenlijk tot de conclusie dat de vraag is of er een pulsgever nodig is, los van de (ook gestelde vraag) wie er één te koop heeft.
Het lijkt mij verstandiger om eerst uit te zoeken wat de noodzaak van een pulsgever is voor deze wagen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-