Ben in bezit van een vdo.pc5510pro,welke sinds jan.2005 nieuw in mijn auto zit ingebouwd.
Wil nu een nieuwe dvd van europa aanschaffen,en dacht dit via internet te doen...
Ik ben een leek op navi-syst.gebied,en liep al vast bij het zoeken naar mijn typenr.
Bij de bestelsite van dvd-aanbieders staat mijn typenr.niet vermeld,en ook op deze forum,kan ik er weinig over vinden.
Welk soort dvd kan ik bestellen,en kan ik deze zonder aanpassingen in mijn navi-computer gebruiken?
Heeft iemand ervaring met de pc5510pro, en heb ik soms een achterhaald of slecht type,omdat over dit typenr.weinig te vinden is?
Alvast bedankt
PC5510PRO
-
- Junior Member
-
- Senior Member
Een paar dingen:
Mod-Edit: verwijderd, al opgelost
Jouw toestel is een C-IQ toestel dat destijds werkte met een tijdgebonden vrijschakeling per gebied. Deze service hiel 1 april 2007 op te bestaan
Om jouw voormalig C-IQ toestel te kunnen laten functioneren dien je het "vrij te schakelen" voor het gebruik van Supercode DVD's.
Hiervoor moet je een code opvragen aan de hand van de Navi ID van je toestel en vervolgens een supercode cd of dvd te gebruiken.
Alles wat je op navigatiegebied koopt is per definitie achterhaald. Jouw toestel is niets meer of minder dan een PC5500 in een speciale uitvoering waarvan je je niets hoeft aan te trekken. De navigatiecapaciteiten van dit toestel worden nog steeds door weinig andere geëvenaard en de snelheid behoort tot het beste wat er te koop is.
Mocht je een update van de systeemsoftware willen dan moet je er ekening mee houden dat dit een speciale uitvoering is
Deze cd heeft CCI5651 en deze kan het systeem updaten naar SW versie 5.10
Verder functioneert dit toestel volkomen identiek aan de PC5500 en PC5510
Mod-Edit: verwijderd, al opgelost
Jouw toestel is een C-IQ toestel dat destijds werkte met een tijdgebonden vrijschakeling per gebied. Deze service hiel 1 april 2007 op te bestaan
Om jouw voormalig C-IQ toestel te kunnen laten functioneren dien je het "vrij te schakelen" voor het gebruik van Supercode DVD's.
Hiervoor moet je een code opvragen aan de hand van de Navi ID van je toestel en vervolgens een supercode cd of dvd te gebruiken.
Alles wat je op navigatiegebied koopt is per definitie achterhaald. Jouw toestel is niets meer of minder dan een PC5500 in een speciale uitvoering waarvan je je niets hoeft aan te trekken. De navigatiecapaciteiten van dit toestel worden nog steeds door weinig andere geëvenaard en de snelheid behoort tot het beste wat er te koop is.
Mocht je een update van de systeemsoftware willen dan moet je er ekening mee houden dat dit een speciale uitvoering is
Deze cd heeft CCI5651 en deze kan het systeem updaten naar SW versie 5.10
Verder functioneert dit toestel volkomen identiek aan de PC5500 en PC5510
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Topic even verplaatst vanuit rubriek mobiele navigatie systemen naar vaste navigatie systemen.
Tevens hoofdletters omgezet in kleine letters, was te schreeuwerig. Gebruik svp niet uitsluitend hoofdletters.
Tevens hoofdletters omgezet in kleine letters, was te schreeuwerig. Gebruik svp niet uitsluitend hoofdletters.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |