PC5500 vervangen door PC5200 mogelijk?
-
- Starting Member
PC5500 vervangen door PC5200 mogelijk?
Beste Vraagbaak, (ben al vaker op sublieme wijze geholpen door jullie)
Ik heb zojuist mijn nieuwe PC5200 systeem ontvangen en moet deze gaan plaatsen in de plaats van mijn oude, defecte PC5500. De stekkers zijn gelijk, alleen is er één stekker die ik na vervanging niet meer kan plaatsen. Ik gok dat dit de TMC stekker is die ik zal moeten vervangen door de nieuwe. Mijn vraag is eigenlijk of ik rucksichtlos de stekkers kan omsteken en de nieuwe TMC antenne op het raam kan plakken en weer kan gaan navigeren? ik kan wel bij mijn garage terecht maar die kunnen pas op 18 juli en ik wil uiteraard mórgen al in 3D gaan rijden! Alvast bedankt voor jullie reactie!
René
Renault Grand Scenic TechLine 19dCi - MM5500 - PC5200 - TMC
Ik heb zojuist mijn nieuwe PC5200 systeem ontvangen en moet deze gaan plaatsen in de plaats van mijn oude, defecte PC5500. De stekkers zijn gelijk, alleen is er één stekker die ik na vervanging niet meer kan plaatsen. Ik gok dat dit de TMC stekker is die ik zal moeten vervangen door de nieuwe. Mijn vraag is eigenlijk of ik rucksichtlos de stekkers kan omsteken en de nieuwe TMC antenne op het raam kan plakken en weer kan gaan navigeren? ik kan wel bij mijn garage terecht maar die kunnen pas op 18 juli en ik wil uiteraard mórgen al in 3D gaan rijden! Alvast bedankt voor jullie reactie!
René
Renault Grand Scenic TechLine 19dCi - MM5500 - PC5200 - TMC
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Ja, de stekkers kunnen zo worden omgezet. En zoals je aangeeft verder alleen de plakantenne aanbrengen.
Let op dat dit in de meeste auto's uitsluitend aan de voorruit mogelijk is vanwege de benodigde "lengte". Doe ook geen enkele poging de aanwezige massakabel te verlengen, anders werkt het echt stukken slechter of helemaal niet.
Maar je zou ook je bestaande TMC antenne weer kunnen gebruiken mbv een verloopkabeltje van ISO naar SMB
Let op dat dit in de meeste auto's uitsluitend aan de voorruit mogelijk is vanwege de benodigde "lengte". Doe ook geen enkele poging de aanwezige massakabel te verlengen, anders werkt het echt stukken slechter of helemaal niet.
Maar je zou ook je bestaande TMC antenne weer kunnen gebruiken mbv een verloopkabeltje van ISO naar SMB
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Starting Member
Fantastisch! Ik ga het meteen regelen!
Hartelijk dank voor de snelle reactie!
Hartelijk dank voor de snelle reactie!
Hide post links |
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Hoe heb je de TMC antenne gedaan? Met een verloopstekker ISO-DIN naar SMB of de antenne van de 5200 geplaatst?
Groet,
JW
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Normal Member
goedenavond allemaal
ik heb ook vandaag een pc5200 gekocht , deze heb ik vervangen voor mijn pc5400 nu wil ik ook mijn bestaande antenne behouden, ik zou graag willen weten of er een verloop steker bestaat en zoja waar ik deze zou kunnen kopen.
gr rene
ik heb ook vandaag een pc5200 gekocht , deze heb ik vervangen voor mijn pc5400 nu wil ik ook mijn bestaande antenne behouden, ik zou graag willen weten of er een verloop steker bestaat en zoja waar ik deze zou kunnen kopen.
gr rene
Hide post links |
-
- Senior Member
www.navco.nl heeft deze verloopsnoertjes zo liggen. Bel ze even
Maar als je handig bent kun je makkelijk het laatste stukje met SMB plugje van de nieuwe antenne aan de oude antennekabel vastsolderen .Goed isoleren met krimpkous en je bent gesteld. De verliezen die je daardoor ondervindt zullen niet anders zijn dan met zo'n verloopkabeltje.
Maar als je handig bent kun je makkelijk het laatste stukje met SMB plugje van de nieuwe antenne aan de oude antennekabel vastsolderen .Goed isoleren met krimpkous en je bent gesteld. De verliezen die je daardoor ondervindt zullen niet anders zijn dan met zo'n verloopkabeltje.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Senior Member
ik heb er net weer een paar voor Navco gemaakt, dus ze zijn weer voorradig.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Normal Member
ik ben direct gaan solderen en hij werkt nu perfect, wat mij wel opvalt is dat hij minder aanbieders heeft als de tmc box 5010/01, ik heb ook een pc5600 gehad en toen viel mij dat ook al op.
het werkt in ieder geval ,nog bedankt voor de info.
gr rene
gr rene
Hide post links |
-
- Starting Member
Aanvullende software bij de PC5200
Hoi René,
Zat er bij jouw systeem een CD/DVD met aanvullende software? Ik kreeg alleen een SD-tje met de maps en zo maar in de doos zat een uitsparing zonder CD/DVD. Benieuwd of die er wél bij hoort te zitten. Ik heb mijn PC5200 rechtstreeks van VDO-Dayton ontvangen omdat ze mijn eigen systeem na 4 maanden nog steeds niet hadden gerepareerd. Ben wel blij met mijn 5200 maar zou er wel wat POI's bij willen zetten. Hoor graag van je!
(ook) René
Zat er bij jouw systeem een CD/DVD met aanvullende software? Ik kreeg alleen een SD-tje met de maps en zo maar in de doos zat een uitsparing zonder CD/DVD. Benieuwd of die er wél bij hoort te zitten. Ik heb mijn PC5200 rechtstreeks van VDO-Dayton ontvangen omdat ze mijn eigen systeem na 4 maanden nog steeds niet hadden gerepareerd. Ben wel blij met mijn 5200 maar zou er wel wat POI's bij willen zetten. Hoor graag van je!
(ook) René
Hide post links |
-
- Starting Member
TMC antenne
De TMC antenne heb ik nog niet aangesloten, was allang blij dat ik weer normaal kon navigeren. Zondag ga ik de nieuwe plakantenne plaatsen en de ouwe trek ik eraf, geen probleem.
Hide post links |
-
- Normal Member
hallo rene
ik heb de 5200 tweedehands gekocht, hij zat wel in de doos en daar zat de dvd en de sd kaart in, lijkt mij dat de dvd er ook bij hoort te zitten.
wat ik me afvraag is wat is de laatste update ik heb nu 2.55 er op zitten, en hoe wordt de update ingelezen.
gr rene
ik heb de 5200 tweedehands gekocht, hij zat wel in de doos en daar zat de dvd en de sd kaart in, lijkt mij dat de dvd er ook bij hoort te zitten.
wat ik me afvraag is wat is de laatste update ik heb nu 2.55 er op zitten, en hoe wordt de update ingelezen.
gr rene
Hide post links |
-
- Senior Member
Nieuwste software is 2.80 te downloaden bij www.vdodayton.com
Je zet deze op een apart SD kaartje of zelfs je navigatie sd kaart.
Navigatie inschakelen en de SD kaart er uit en er weer in steken. Dan wordt er gevraagd of je wilt updaten.
De DVD heb je niet echt nodig. Hooguit voor het installeren van extra Michelingidsen
Je zet deze op een apart SD kaartje of zelfs je navigatie sd kaart.
Navigatie inschakelen en de SD kaart er uit en er weer in steken. Dan wordt er gevraagd of je wilt updaten.
De DVD heb je niet echt nodig. Hooguit voor het installeren van extra Michelingidsen
Hide post links |
-
- Normal Member
hallo gerritje
bedankt voor je snelle reactie ,kan ik direct van 2.55 naar 2.80 zonder problemen.
gr rene
bedankt voor je snelle reactie ,kan ik direct van 2.55 naar 2.80 zonder problemen.
gr rene
Hide post links |
-
- Starting Member
Ik heb 2.80. De software is downloadable
http://www.vdodayton.nl/default2_and_fz ... 23133.aspx
Er staat daar ook een manual bij hoe het moet.
http://www.vdodayton.nl/default2_and_fz ... 23133.aspx
Er staat daar ook een manual bij hoe het moet.
Hide post links |
-
- Starting Member
POI's voor 5200
Weet iemand van jullie ook of het mogelijk is om POI's toe te voegen op bv een aparte SD card? Ik heb de vraag eerder voorbij zien komen maar toen was er nog geen bevredigend antwoord te geven. Misschien zijn er nu meer mogelijkheden...
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik heb op een aparte SD kaart : Flitspalen voor heel Europa (met waarschuwingssignaal) en alle campings in Europa
Hide post links |
-
- Starting Member
Mooi, het is dus mogelijk...enig idee waar ik de POI's vandaan kan halen? Ik krijg Google niet zo gek dat er een link tevoorschijn komt.
Ik zou graag meer winkels, geldautomaten etc. willen toevoegen....lijkt me gewoon handig!
Ik zou graag meer winkels, geldautomaten etc. willen toevoegen....lijkt me gewoon handig!
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat kun je wel vergeten
Uitbreiden van bestaande categoriën is onmogelijk. Een nieuwe toevoegen of een bestaande vervangen is een (beperkte) optie.
Overigens zijn dit modificaties die gewoon niet zijn toegestaan door de fabrikant.
Uitbreiden van bestaande categoriën is onmogelijk. Een nieuwe toevoegen of een bestaande vervangen is een (beperkte) optie.
Overigens zijn dit modificaties die gewoon niet zijn toegestaan door de fabrikant.
Hide post links |
-
- Starting Member
Misschien kan ik de poi's van TA op de tweede SD plaatsen, zou dat werken? Ik hoorde dat TA er veel meer heeft.
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat was alleen maar zo bij de versie 2006/2007. Bij de 2007/2008 versie is dat verschil weggevallen.
Maar ik denk dat je een begrijpelijke vegissing maakt tav deze gegevens. De POI's die jij bedoelt staan deels in de database van de kaart als bijz. bestemmingen en deels in de TPD directory als reisinfo. Je kunt wel deze files en mappen op de tweede SD kaart zetten maar die zijn alleen maar toegankelijk als Reisinformatie of Infopunten en als niets anders.
Geldautomaten en winkels zitten al ingebakken in de kaartdatabase en bij de keuze voor de database van de SDkaart die de kaart bevat leg je meteen vast en krijg je ook geen Bijzondere bestemmingen te zien van de andere kaart.
Om aan de bestaande files iets toe te voegen zou je over de oorspronkelijke gegevens moeten beschikken en daar je eigen info bij plaatsen en deze daarna weer te compileren. Deze reverse engineering operatie is, afgezien van de legaliteit, uitgesloten. Zoals eerder betoogd, je kunt hooguit een paar categoriën, met veel moeite, vervangen of toevoegen. Maar dan gaat het altijd over reisinformatie of infopunten, niet over bijzondere bestemmingen.
Maar ik denk dat je een begrijpelijke vegissing maakt tav deze gegevens. De POI's die jij bedoelt staan deels in de database van de kaart als bijz. bestemmingen en deels in de TPD directory als reisinfo. Je kunt wel deze files en mappen op de tweede SD kaart zetten maar die zijn alleen maar toegankelijk als Reisinformatie of Infopunten en als niets anders.
Geldautomaten en winkels zitten al ingebakken in de kaartdatabase en bij de keuze voor de database van de SDkaart die de kaart bevat leg je meteen vast en krijg je ook geen Bijzondere bestemmingen te zien van de andere kaart.
Om aan de bestaande files iets toe te voegen zou je over de oorspronkelijke gegevens moeten beschikken en daar je eigen info bij plaatsen en deze daarna weer te compileren. Deze reverse engineering operatie is, afgezien van de legaliteit, uitgesloten. Zoals eerder betoogd, je kunt hooguit een paar categoriën, met veel moeite, vervangen of toevoegen. Maar dan gaat het altijd over reisinformatie of infopunten, niet over bijzondere bestemmingen.
Hide post links |
-
- Starting Member
Een antwoord dat aan duidelijkheid niets te wensen overlaat. Ik zal het moeten doen met de toch al uitgebreide database aan POI's en als ik meer nodig heb zal ik alsnog mijn mobieltje met TT kunnen raadplegen, aangezien ik daar een karrevracht aan POI's in gestopt heb. Th best of both worlds, zullen we maar zeggen. Ik ben in ieder geval uitzonderlijk geholpen en ben na 4 maanden tobben met de service afdeling van VDO, eindlijk weer een gelukkig gebruiker van een mooi navigatieproduct.
Hartelijk dank voor alle uitleg!!
Hartelijk dank voor alle uitleg!!
Hide post links |
-
- Senior Member
Volgens mij is de pc5200 heel erg gevoelig voor het TMC ontvangst signaal zodra een zender even geen ontvangst verdwijnt hij direct uit de lijst.reco63 schreef:ik ben direct gaan solderen en hij werkt nu perfect, wat mij wel opvalt is dat hij minder aanbieders heeft als de tmc box 5010/01, ik heb ook een pc5600 gehad en toen viel mij dat ook al op.
gr rene
Met mijn PC5700 had ik constant 6-8 zenders en nu met de PC5200 schommelt het tussen de 4 en 8 zenders.
Frappant is dat Studio Brussel zich ondanks de grote afstand regelmatig in de lijst laat zien.
Soms staan ook de zenders dubbel in de lijst bv NOS-ANWB 2 maal in de lijst met dezelfde frequentie en het zelfde ID
foutje in de software of misschien de ontvangst van 2 zendmasten (Rotterdam-Amsterdam zitten beide op 98.6)
Ik heb de antenne splitter (MA1452) voor de PC5200 besteld eens kijken of ik de TMC hiermee stabiel kan krijgen.
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1
Kia Picanto<>TomTom GO950 Live
test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa
Hide post links |
-
- Senior Member
Ervaringen PC5200PT
Afgelopen zaterdag heb ik mijn PC5700 omgeruild met de PC5200PT,
Ten opzichte van de PC5700 merk je direct het verschil in snelheid van het berekenen van routes.
Daarnaast zijn er een aantal leuke features bij gekomen die ook echt nut hebben en naar de wens van de gebruiker zijn aan te passen.
De automatische zoom is daar een mooi voorbeeld, helemaal naar wens in te stellen en als je wilt kan je hem ook uitzetten.
De flits info is nog verder uitgebreid naast dat het scherm nu doorzichtig is, geeft hij bij een snelheids camera ook
de actuele snelheid aan, rijd je te hard dan flits het lampje in de camera.
Jammer is wel dat nog steeds een route moet worden gekozen om de flits info te ontvangen.
Voor de statusbalk is er een extra optie bijgekomen en kan nu ook de rechterbovenhoek worden gekozen om één
van de status meldingen te laten zien, de kaartschaal word nu in het kaartscherm getoond.
Heel overzichtelijk is ook de land aanduiding in de TMC zenderlijst, zeker in het grensgebied met veel zenders is het
makkelijk om direct te kunnen zien tot welk land de zender behoort.
Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb ondervonden is de ontvangst van de TMC,
ik krijg sterk het vermoeden dat er een software foutje in het toestel zit.
Wanneer ik de pc5200 opstart verschijnen er acht Nederlandse zenders en soms ook een Belgische zender erbij,
alle zenders hebben een Qual van 7 wat maximaal is op dit toestel.
Na verloop van tijd vallen er bij het opvragen de zenderlijst steeds meer zenders weg en tot slot blijft er nog maar
één zender over en wel de zender die op dat moment geselecteerd is.
Het betreft hier geen ontvangst probleem van het signaal omdat bij opstarten de zenders wel aanwezig zijn,
ook zou het dan vreemd zijn dat de Belgische zender, die in mijn situatie relatief het verst weg zit, nog wel te
ontvangen is terwijl sterkere Nederlandse zenders niet meer te selecteren zijn.
Ik kan de geselecteerde zender ook echt ontvangen, in de verkeersinfo wordt de lijst ook steeds bijgewerkt,
en de TMC verandert niet in rood als ik het systeem op automatisch zet en dan weer handmatig.
Dit alles vindt plaats zonder dat de auto van positie wisselt.
Met nadruk heb ik het over selecteren want volgens mij is de ontvangst van het TMC signaal nog steeds aanwezig
De zenders staan gewoon niet meer in de lijst en zijn daardoor ook niet te selecteren.
Wanneer ik het contact uitzet en de PC5200 zich reset (staat bij mij op 1 minuut.), dan zijn na het inschakelen alle
zenders weer aanwezig.
Al eerder heb ik hier berichten op het forum gelezen over problemen met het ontvangen van de TMC zenders in
combinatie met PC5200, mogelijk dat een hoop van deze problemen te wijten zij aan het bovenstaand verhaal.
In eerste instantie ging ik er vanuit dat ondanks mijn perfecte TMC ontvangst met de PC5700 ik het moest zoeken in
de aansluitingen, ik heb dan ook de MA1452 antenne versterker er tussen gezet en ook de antenne verbindingen
gecontroleerd.
Het resultaat is nu een nog betere ontvangst van het radio signaal (meer zenders) en ook de TMC ontvangst is
verbeterd, al rijdend naar de grens staan de buitenlandse zenders nu eerder in de lijst,
bij Tiel(A15) stond gisteren al WDR5 in de zenderlijst en ruim voor knooppunt Valburg had ik al 5 Duitse zenders in
de lijst staan naast de 8 Nederlandse zenders.
Op de terugweg uit Duitsland heb ik TMPCpro “vastgezet” en kon deze tot Eindhoven ontvangen terwijl de andere
zenders niet meer in de zenderlijst stonden.
Na een korte stop bij Eindhoven stonden ze er weer allemaal in de lijst.
Het rare is ook dat je in de zenderlijst waar op het moment dat er nog maar één of twee zender te zien zijn,
je wel lege posities kan doorlopen/selecteren als je echter op zo’n lege positie drukt blijft gewoon de huidige
zender geselecteerd.
De lege posities kon ik selecteren door in de zenderlijst de toetst naar beneden te drukken, je komt dan op de
onderste statusregel, hierna drukte ik eenmaal op de rechter toets en daarna steeds op de toets omhoog,
in de statusbalk rechtsonder onder liep het aantal zenders negatief mee -1/2, -2/2 -3-2, enz.
Ik heb dit nog niet eerder gezien op mijn MS5000-5500-5700.
Al met al vermoed ik dus een vervelende software bug in een voor de rest perfect navigatiesysteem.
Ik had wat foto's gemaakt, helaas is de kwaliteit slecht (telefooncamera), ééntje heb ik toch geplaatst en wel die
waarin te zien is dat op het moment van 2 zenders in de lijst, je wel op hier boven genoemde manier de lijst kan
doorlopen, waarbij in de statusbalk de zenders negatief meelopen.
Met vriendelijke groet,
Willem.
Afgelopen zaterdag heb ik mijn PC5700 omgeruild met de PC5200PT,
Ten opzichte van de PC5700 merk je direct het verschil in snelheid van het berekenen van routes.
Daarnaast zijn er een aantal leuke features bij gekomen die ook echt nut hebben en naar de wens van de gebruiker zijn aan te passen.
De automatische zoom is daar een mooi voorbeeld, helemaal naar wens in te stellen en als je wilt kan je hem ook uitzetten.
De flits info is nog verder uitgebreid naast dat het scherm nu doorzichtig is, geeft hij bij een snelheids camera ook
de actuele snelheid aan, rijd je te hard dan flits het lampje in de camera.
Jammer is wel dat nog steeds een route moet worden gekozen om de flits info te ontvangen.
Voor de statusbalk is er een extra optie bijgekomen en kan nu ook de rechterbovenhoek worden gekozen om één
van de status meldingen te laten zien, de kaartschaal word nu in het kaartscherm getoond.
Heel overzichtelijk is ook de land aanduiding in de TMC zenderlijst, zeker in het grensgebied met veel zenders is het
makkelijk om direct te kunnen zien tot welk land de zender behoort.
Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb ondervonden is de ontvangst van de TMC,
ik krijg sterk het vermoeden dat er een software foutje in het toestel zit.
Wanneer ik de pc5200 opstart verschijnen er acht Nederlandse zenders en soms ook een Belgische zender erbij,
alle zenders hebben een Qual van 7 wat maximaal is op dit toestel.
Na verloop van tijd vallen er bij het opvragen de zenderlijst steeds meer zenders weg en tot slot blijft er nog maar
één zender over en wel de zender die op dat moment geselecteerd is.
Het betreft hier geen ontvangst probleem van het signaal omdat bij opstarten de zenders wel aanwezig zijn,
ook zou het dan vreemd zijn dat de Belgische zender, die in mijn situatie relatief het verst weg zit, nog wel te
ontvangen is terwijl sterkere Nederlandse zenders niet meer te selecteren zijn.
Ik kan de geselecteerde zender ook echt ontvangen, in de verkeersinfo wordt de lijst ook steeds bijgewerkt,
en de TMC verandert niet in rood als ik het systeem op automatisch zet en dan weer handmatig.
Dit alles vindt plaats zonder dat de auto van positie wisselt.
Met nadruk heb ik het over selecteren want volgens mij is de ontvangst van het TMC signaal nog steeds aanwezig
De zenders staan gewoon niet meer in de lijst en zijn daardoor ook niet te selecteren.
Wanneer ik het contact uitzet en de PC5200 zich reset (staat bij mij op 1 minuut.), dan zijn na het inschakelen alle
zenders weer aanwezig.
Al eerder heb ik hier berichten op het forum gelezen over problemen met het ontvangen van de TMC zenders in
combinatie met PC5200, mogelijk dat een hoop van deze problemen te wijten zij aan het bovenstaand verhaal.
In eerste instantie ging ik er vanuit dat ondanks mijn perfecte TMC ontvangst met de PC5700 ik het moest zoeken in
de aansluitingen, ik heb dan ook de MA1452 antenne versterker er tussen gezet en ook de antenne verbindingen
gecontroleerd.
Het resultaat is nu een nog betere ontvangst van het radio signaal (meer zenders) en ook de TMC ontvangst is
verbeterd, al rijdend naar de grens staan de buitenlandse zenders nu eerder in de lijst,
bij Tiel(A15) stond gisteren al WDR5 in de zenderlijst en ruim voor knooppunt Valburg had ik al 5 Duitse zenders in
de lijst staan naast de 8 Nederlandse zenders.
Op de terugweg uit Duitsland heb ik TMPCpro “vastgezet” en kon deze tot Eindhoven ontvangen terwijl de andere
zenders niet meer in de zenderlijst stonden.
Na een korte stop bij Eindhoven stonden ze er weer allemaal in de lijst.
Het rare is ook dat je in de zenderlijst waar op het moment dat er nog maar één of twee zender te zien zijn,
je wel lege posities kan doorlopen/selecteren als je echter op zo’n lege positie drukt blijft gewoon de huidige
zender geselecteerd.
De lege posities kon ik selecteren door in de zenderlijst de toetst naar beneden te drukken, je komt dan op de
onderste statusregel, hierna drukte ik eenmaal op de rechter toets en daarna steeds op de toets omhoog,
in de statusbalk rechtsonder onder liep het aantal zenders negatief mee -1/2, -2/2 -3-2, enz.
Ik heb dit nog niet eerder gezien op mijn MS5000-5500-5700.
Al met al vermoed ik dus een vervelende software bug in een voor de rest perfect navigatiesysteem.
Ik had wat foto's gemaakt, helaas is de kwaliteit slecht (telefooncamera), ééntje heb ik toch geplaatst en wel die
waarin te zien is dat op het moment van 2 zenders in de lijst, je wel op hier boven genoemde manier de lijst kan
doorlopen, waarbij in de statusbalk de zenders negatief meelopen.
Met vriendelijke groet,
Willem.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1
Hide post links |
-
- Normal Member
het viel mij ook al eerder op dat pc5200 minder zenders onyvangt als mijn andere pc's ( 4000/5000/5100/5400/5600),
ik ben monenteel in het bezit van twee pc5200 en alle twee hebben ze minder ontvangst als de voorgaande pc's.
verder vindt ik het een geweldige pc super snel.
gr rene
ik ben monenteel in het bezit van twee pc5200 en alle twee hebben ze minder ontvangst als de voorgaande pc's.
verder vindt ik het een geweldige pc super snel.
gr rene
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0