PC 5200 reisinformatie

jrvd
New Member
New Member

PC 5200 reisinformatie

Bericht door jrvd »

Ik had hiervoor een PC 5700 en sinds enige tijd een PC 5200.
Sinds ik de PC 5200 gebruik, stoor ik mij aan de extra zoek funktie als je via "speciale bestemmingen" een bestemming opzoekt.

Bij de PC 5700 was het simpel om bijv attracties en winkelcentra etc te vinden en selecteren.
Met de PC 5200 verschijnt er na 4 schermen nog een extra zoekfunktie waarin je opnieuw een afstand moet ingeven (dat standaard op 25 km staat) en waarna je nog een keer moet zoeken. Uiteindelijk krijg je dan een waslijst met bestemmingen en de vraag of je weer wilt terugkeren naar het navigatiemenu.

Kortom, dit werkt niet zoals voorheen met de PC 5700 vroeger en ik vraag mij af of dit ergens uit te zetten is?

In de handleiding staat op pagina 38 een stukje over reisinformatie en dit zijn precies dezelfde schermen dus heeft het hier iets mee te maken? Hier staat overigens niets bij over evt aan-of uitzetten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Aangezien ik beide systemen gebruik heb ik een aardige mogelijheid om je bewering te controleren.

Het klopt niet wat je zegt want de methodiek is precies hetzelfde als het temninste om reisinformatie gaat

Hoofdmenu-Reisinformatie-Navteq POI's-keuze uit bestemming/positie/stad/viapunt

Dan kom je bij de 5700 in de desbetreffende lijst met rubrieken terwijl je bij de 5200 nog een stap naar hoofrubrieken moet maken
Dan kom je vervolgens in de zoekpagina waar je een afstand moet ingeven.

Mocht het zo zijn dat je doelt op de Mischelingidsen die bij C-IQ nog aanwezig waren dan is het anders.
Die zijn er sinds editie 2007/2008 voor de 5200 niet meer bij en de supercode dvd/cd heeft ze ook niet meer
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • VDO 5200
    door nexus » 22 feb 2016 15:10 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 1
    Weergaves: 651
  • Any updates and maps for VDO VRM 6200 + PC 5200/40?
    door Driver.Yo » 14 aug 2017 21:47 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 836

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”