Hoi,
Ik heb in mijn auto een VDO MS-4100, nu had ik daarop de nieuwste versie van Teleatlas, maar daar staan veel fouten op, dus ik dacht ik koop de nieuwste cd-rom van NAVTEQ, nu stop ik hem in het apparaat en ik kijk bij de POI"s en daar is niets veranderd, ik ga navigeren en zie de fouten van de Teleatlas terugkomen, dus ik zie geen verschil. Moet ik op de MS-4100 nog iets in de configuratie veranderen.
Ik hoor graag
Overgang van Teleatlas naar Navteq
-
- Starting Member
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 17 nov 2004 10:24
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo,
Kun je aangeven wat voor fouten er dan in de Navteq CD zitten die de TeleAtlas CD ook heeft?
Voorts zullen er best een aantal POI's gelijk zijn, maar dat ze allemaal hetzelfde zijn geloof ik niet.
Overigens, over welke TeleAtlas en Navteq heb je het hier? Zijn dat die van henzelf of zijn het de door VDO uitgegeven versies? Die laatsten beginnen met MCBNL..... Welke heb jij, en welke versies?
In je configuratie kun je hier niks aan veranderen.
Overigens, gebruik svp geen vette letters voor je hele tekst, dat staat zo schreeuwerig
Groet,
JW
Kun je aangeven wat voor fouten er dan in de Navteq CD zitten die de TeleAtlas CD ook heeft?
Voorts zullen er best een aantal POI's gelijk zijn, maar dat ze allemaal hetzelfde zijn geloof ik niet.
Overigens, over welke TeleAtlas en Navteq heb je het hier? Zijn dat die van henzelf of zijn het de door VDO uitgegeven versies? Die laatsten beginnen met MCBNL..... Welke heb jij, en welke versies?
In je configuratie kun je hier niks aan veranderen.
Overigens, gebruik svp geen vette letters voor je hele tekst, dat staat zo schreeuwerig
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 17 nov 2004 10:24
De fouten zitten voornamelijk in Weesp en Sassenheim en ook als je de opritten opgaat op snelwegen.
Sassenheim: bestemming Virulyhof: Vliegeniersweg, rechtsaf Hofstraweg en dan moet hij links af naar de Smirnoffstraat en niet rechts af de Hofstraweg op.
Weesp: bestemming Eemmeerlaan: Komende van de A9, links naar Driemond/Weesp, daarna de provincialeweg op en dan rechtsaf de Verlengde Rijndijk en niet zeggen dat je nog 800 meter rechtdoor moet en dan keren, klopt niet helemaal.
Opritten: A44 / Warmond richting Amsterdam, komt pas twee afslagen verder met de route.
Grote fout zit ook op de A44, komende vanuit Den Haag, bij Wassenaar gaat hij flippen, er staat 9800 meter rechts in beeld en dat houdt hij 5 kilometer zo vol, voor de rest doet zij niets.
Ik weet niet of dit een NAVTEQ fout is, kan ook Teleatlas zijn want ik stopte de NAVTEQ erin en zag exact hetzelfde, dus de POI's die Teleatlas heeft stonden erg gewoon nog in en de fouten waren ook hetzelfde
Sorry voor de hoofdletters !
Sassenheim: bestemming Virulyhof: Vliegeniersweg, rechtsaf Hofstraweg en dan moet hij links af naar de Smirnoffstraat en niet rechts af de Hofstraweg op.
Weesp: bestemming Eemmeerlaan: Komende van de A9, links naar Driemond/Weesp, daarna de provincialeweg op en dan rechtsaf de Verlengde Rijndijk en niet zeggen dat je nog 800 meter rechtdoor moet en dan keren, klopt niet helemaal.
Opritten: A44 / Warmond richting Amsterdam, komt pas twee afslagen verder met de route.
Grote fout zit ook op de A44, komende vanuit Den Haag, bij Wassenaar gaat hij flippen, er staat 9800 meter rechts in beeld en dat houdt hij 5 kilometer zo vol, voor de rest doet zij niets.
Ik weet niet of dit een NAVTEQ fout is, kan ook Teleatlas zijn want ik stopte de NAVTEQ erin en zag exact hetzelfde, dus de POI's die Teleatlas heeft stonden erg gewoon nog in en de fouten waren ook hetzelfde
Sorry voor de hoofdletters !
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 586
- Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33
Is dit dat toestel wat uit Amerika zou komen waar geen puls op aangesloten zou hoeven te worden?? En zit dit toestel weer in de polo gemonteerd??
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 17 nov 2004 10:24
Ik weet niet exact wat de afkomst is, maar inderdaad dit is de geen in de Polo. Ik ben bekend op het forum en dat wil ik eigenlijk niet, want zo slecht ben ik niet. Ik ben nu dolblij met mijn VDO MS4100, maar ik wil weten waarom hij zo raar doet met die twee cd's.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 586
- Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33
Slecht?? Wie heeft het over slecht?? Alleen was het probleem in de polo meer een probleem van de pulsgever. En bij een verkeerde puls raakt elke navigatie geheel de weg kwijt vandaar mijn vraag!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 17 nov 2004 10:24
Sorry dat klopt, er zat een verkeerde puslgever in die Polo, maar met deze 4100 is het helemaal opgelost. Maar wat kan het probleem nu zijn met die software.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 586
- Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33
Zoveel verstand heb ik niet van vdo..... alleen van becker. Maar ik zou om te beginnen eens vertellen in wat voor merk/type auto de navi zit. Hoeft nl. niet perse een software probleem te zijn.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo,
Het is wel erg lastig om te beoordelen waar nou de fout zit, te meer omdat je schrijft:
Van belang is dus dat jij met één van de twee CD's gaat rijden en dan precies kijkt wat er gebeurt.
Vervolgens stop je de andere CD er in en kijkt wat 'ie dan doet op diezelfde trajecten.
Zó kom je er achter wie nu eigenlijk welke fout heeft.
Overigens weet ik ook niet wat je hier met POI's bedoelt. Dat zijn restaurants, stadscetra, musea etc., en daarvan zie ik niets in je beschrijving.
Tenslotte is het van belang te weten welke CD's je nou eigenlijk hebt, want ook daar zitten verschillen in.
Daarom herhaal ik m'n vraag eerder gesteld nog eens:
JW
Het is wel erg lastig om te beoordelen waar nou de fout zit, te meer omdat je schrijft:
Dus als jij het al niet weet welke CD er nou die fouten heeft, hoe zouden wij dat dan moeten wetenIk weet niet of dit een NAVTEQ fout is, kan ook Teleatlas zijn want ik stopte de NAVTEQ erin en zag exact hetzelfde, dus de POI's die Teleatlas heeft stonden erg gewoon nog in en de fouten waren ook hetzelfde
Van belang is dus dat jij met één van de twee CD's gaat rijden en dan precies kijkt wat er gebeurt.
Vervolgens stop je de andere CD er in en kijkt wat 'ie dan doet op diezelfde trajecten.
Zó kom je er achter wie nu eigenlijk welke fout heeft.
Overigens weet ik ook niet wat je hier met POI's bedoelt. Dat zijn restaurants, stadscetra, musea etc., en daarvan zie ik niets in je beschrijving.
Tenslotte is het van belang te weten welke CD's je nou eigenlijk hebt, want ook daar zitten verschillen in.
Daarom herhaal ik m'n vraag eerder gesteld nog eens:
Groet,Overigens, over welke TeleAtlas en Navteq heb je het hier? Zijn dat die van henzelf of zijn het de door VDO uitgegeven versies? Die laatsten beginnen met MCBNL..... Welke heb jij, en welke versies?
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2525
- Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36
Hoi Rayadam,
Weet je al hoe of wat? Ik ben benieuwd hoe het kan dat je met een andere CD dezelfde problemen hebt. Het lijkt me dan dat je 2 van dezelfde CD's hebt. Kun je ons wat meer duidelijkheid geven (door o.a. de vragen van JW te beantwoorden)?
Groetjes,
Toho_NL.
Weet je al hoe of wat? Ik ben benieuwd hoe het kan dat je met een andere CD dezelfde problemen hebt. Het lijkt me dan dat je 2 van dezelfde CD's hebt. Kun je ons wat meer duidelijkheid geven (door o.a. de vragen van JW te beantwoorden)?
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2525
- Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36
Iemand nog wat van Rayadam gehoord?? Heb hem / haar al een tijdje niet meer gezien namelijk...
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 805
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 428
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 3478
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 560
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 554
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 800
-
-
AVIC-F700BT terugzetten naar fabrieksinstellingen
door Willy62 » 15 jul 2016 11:11 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 997
-