Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Niet echt een verassing, gezien de ervaringen van Honda met VDO wat ik hoorde van de dealers.
Overigens werkt de iphone ook niet op de VRM6200, althans, wordt wel herkend, maar blijft op 'connecting' hangen. Begrijp hier en daar al dat het een wedloop tussen Apple en oa VDO is om alles compatible te houden, dus das niet per se de schuld van VDO. Maar wel jammer als je een ipod/iphone speciaal hiervoor koopt, want het werkt alleen met de oude ipodjes dus.
Het is ook een "oud" toestel dat, ook door discutabele kwaliteit, nooit populair is geworden. En gezien de plannen van Continental om volledig te stoppen met de VDODayton activiteiten zal er ook wel nooit meer een update of anderzins komen voor deze head unit
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
goedemiddag allemaal,
zal mij eerst even voorstellen mijn naam is beni en heb een garmin 3597 lmt toestel.
ik heb even rond gekeken hier op de site maar kan niet echt vinden hoe ik mijn vraag kan beantwoorden.
het volgende doet zich namelijk voor....
Hallo met de snater: Ik zit met het probleem dat MyDrive een nieuwe kaart heeft gedownload voor mijn tomtom GO6000.
als de download op 100% staat blijft MyDrive continue controleren maar installeert de kaart niet op mijn tomtom. Hoe zou ik dat op...
In mijn BMW 1-serie zit standaard een VDO Dayton PC-5200 navigatiesysteem ingebouwd.
Ik zat laatst in de instellingen te kijken en merkte op dat ik er een achteruitrijcamera op aan zou kunnen sluiten.
Een beetje googelen help me echter...
Ik ben in bezit van de Garmin Nuvi 2595LMT , mijn opslag ruimte is bijna op en ik heb daarom een 8GB Micro SD kaart geplaatst.
Het vreemde is dat ik de kaart op de computer kan zien, maar garmin express ziet geen SD kaart, wie kan mij helpen...
Ik heb nu enige maanden de Garmin 50 in gebruik en constateer nu dat de navigatie soms verkeerd gaat
omdat hij bepaalde wegwijzigingen en straten in nieuwbouwwijken niet kent.
Vooral bij Amsterdam gaat het fout op de snelweg.
Nu wil ik het systeem...