Dus via punten rijden zoals ik ze opgeef.
Altijd gezellig, een reactie op een draadje van een tijdje oud.
Maar de viapunten worden dus behandeld in de invoervolgorde? Het systeem gaat dus niet nadenken over de afhandelingsvolgorde van de viapunten? Zoiets van: eerst naar deze want die is het dichtste bij, dan naar die, want die is vervolgens het dichtste bij, enz.
Ik was hier wel benieuwd naar want ik heb dit eigenlijk nog nooit echt getest. Het moge duidelijk zijn, het gaat erom wat een MS5000 doet. Ik weet eigenlijk niet over welk type deze thread oorspronkelijk ging, sorry.
Overigens even een reactie op het meningsverschil tussen Han en arjeh: het hangt er maar net vanaf hoe je de viapunten gebruikt. Gebruik je het om je route optimaler te laten verlopen, of voer je al je klanten (oid.) die je op een dag langs moet als viapunt in. Overigens stuit het weergeven van de verwachte tijd van aankomst op de bestemming natuurlijk op problemen als je viapunten ingevoerd hebt. Het systeem moet dan eerst alle viapunten door gaan rekenen, en dat vinden zeker systemen als de MS5000 niet echt fijn denk ik. Met de huidige systemen zou zoiets minder problemen opleveren, vanwege de snelle processoren.