Mijn Suzuki Ignis heeft een VDO Dayton navigatiesysteem, met MO 4130 (SW 3.01) kaart. Deze wil ik updaten en bestelde bij Teleatlas de versie MO 4200, echter die vraagt een CIQ code en werkt niet.
Wie kan me helpen aan een recentere CD? bijv. vanaf 2008
Bedankt vast en groeten
Navigatiesysteem VDO Dayton, MO 4130 (3.01)
-
- New Member
-
- Senior Member
Je haalt nu een aantal dingen door elkaar
Je zegt dat je een systeem hebt met MO4130 en SW 3.01 Waar heb je die SW stand afgelezen?
En hoe kom je bij een update MO4200? Die bestaat niet en ook niet bij TeleAtlas
Ben erg benieuwd wat je van TeleAtlas in de bus hebt gekregen
De Suzuki modellen hebben allemaal een kloon van de MS4150 een toestel dat met C-IQ werkte
Daarvoor zijn wel updates te koop maar het systeem van abonnement bestaat niet meer.
Daarvoor in de plaats zijn Supercode CD's gekomen die gebruikt kunnen worden zodra jouw toestel is vrijgegeven voor deze cd's door het ingeven van een Supercode
Je zegt dat je een systeem hebt met MO4130 en SW 3.01 Waar heb je die SW stand afgelezen?
En hoe kom je bij een update MO4200? Die bestaat niet en ook niet bij TeleAtlas
Ben erg benieuwd wat je van TeleAtlas in de bus hebt gekregen
De Suzuki modellen hebben allemaal een kloon van de MS4150 een toestel dat met C-IQ werkte
Daarvoor zijn wel updates te koop maar het systeem van abonnement bestaat niet meer.
Daarvoor in de plaats zijn Supercode CD's gekomen die gebruikt kunnen worden zodra jouw toestel is vrijgegeven voor deze cd's door het ingeven van een Supercode
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-