Wie weet dit
Als je een mr6000 hebt hoe interessant kan een MC5400 dan zijn voor dit toch al wat oudere MR6000 systeem.
En wat zou een redelijk bedrag zijn voor een gebruikte MC5400? (ik heb ook een TV6000)
Trouwens weet iemand hoeveel dat ding nieuw kost en is die unberhaupt nog in the picture met al die nieuwe VDO Dayton toekomstige nieuwe ontwikkelingen op het gebied van Multimedia?
Multimedia box MC5400 interessant?
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Navco heeft ze nog liggen, nieuw voor rond 400.
Je kunt extra aansluiten en per scherm bepalen wat er weergegeven wordt, is wel cool.
Ook kun je met de juiste card internetten etc, maar beetje zinloos.
Je kunt extra aansluiten en per scherm bepalen wat er weergegeven wordt, is wel cool.
Ook kun je met de juiste card internetten etc, maar beetje zinloos.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Toch is het wel een leuk apparaat.
Heb vandaag tijdens de meeting laten zien wat je er mee kunt en de meesten hadden niet echt een idee..ben er wel happy mee.
Heb vandaag tijdens de meeting laten zien wat je er mee kunt en de meesten hadden niet echt een idee..ben er wel happy mee.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Starting Member
MC5400
Als ik alles goed begrepen heb dan zijn er 2 software pakketten voor dat ding. een MP3, verscheidene spelletjes en dan de Lunix software voor het besturings systeem.
En die andere daar kan je mee internetten faxen en als je de juiste extra accesoires koopt ook een muis en een keyboard aanhangen,3 monitors,DVD, achteruitrij camera etc etc, maar ik denk dat als je het ding compleet aanschaft met alle geinige speeltjes dat je diep in de tas moet gaan..........................2e hypotheek of zo iets.
Maar kortom nu ik me er wat meer in verdiept heb, is het toch wel een interresant bakse.
Ik kreeg ook de indruk dat het communiceren via een ouder MR6000, iets soepeler gaat dan de TV6000 en MI2200 oplossing voor een DV6100 mee te laten draaien omdat er een extra stekker aansluiting voor het Navigatie opzit.
Maar goed denk dat ik nog ff ga sparen.
En die andere daar kan je mee internetten faxen en als je de juiste extra accesoires koopt ook een muis en een keyboard aanhangen,3 monitors,DVD, achteruitrij camera etc etc, maar ik denk dat als je het ding compleet aanschaft met alle geinige speeltjes dat je diep in de tas moet gaan..........................2e hypotheek of zo iets.
Maar kortom nu ik me er wat meer in verdiept heb, is het toch wel een interresant bakse.
Ik kreeg ook de indruk dat het communiceren via een ouder MR6000, iets soepeler gaat dan de TV6000 en MI2200 oplossing voor een DV6100 mee te laten draaien omdat er een extra stekker aansluiting voor het Navigatie opzit.
Maar goed denk dat ik nog ff ga sparen.
Hide post links |
-
- Starting Member
hoi ik heb begrepen van jw dat je eventueel de mc5400 in combinatie met de mr6000 wou laten lopen? mijn vraag is of je dit al gedaan had want ik heb het nu aangesloten en loop tegen een probleempje aan namelijk dat als ik via de mc5400 naar dvd schakel dat dan de mr6000 terugschakelt naar de radio heb jij hier een idee over?
groet eric
groet eric
Hide post links |
-
- Senior Member
Heb je ook gezien dat de post van een jaar geleden is?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Senior Member
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Senior Member
Kwartje!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Starting Member
haha
haha niet op gelet maarja weten jullie geen oplossing voor mijn probleem hbe hem ook onder mijn eigen forum gezet
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Nieuw navigatie/multimedia systeem voor Audi A3 2.0 TDI (2009)
door Guul » 03 feb 2016 13:19 » in Aankoop advies -
Reacties: 0
Weergaves: 590
-