Hallo,
vraag:
Heb een MS5400 in eebn Citroen C5. vanmoirgen ben ik gaan rijden en een route gepland. Na tanken heeft de VDO de route weer berekend na het starten en ben ik gaan rijden. Na 5 minuten was mijn beeld "Bevroren" en de zandloper was onder in beeld te zien. Heb de stekker van het siaplay losgetrokken en weer erin gestoken, geen resultaat. Ben toen gestopt, de stekker achter uit de MC5400 in het dashbpard gehaald en 5 min. later er weer in gestoken, No RESULT.
Ook bij het drukken op de eject knop voor de cd eruit te halen, geneurt er niks, terwij; de blauwe lampjes aan zijn op de unit.
De bovenste brand constant en de onderste ook, alleen als het display los is, knippert deze.
Het display blijft nu zwart. Zijn er nog meer manieren om de MS5400 te resetten, zijn er nog meer mensen met dit problem?
Draai de laatste software, hebben we in juli 2004 gekregen.
Kom maar met jullie suggesties !!!
Groetjes,
Eric
MS5400 is dood !!!
-
- Junior Member
-
- Senior Member
Hallo Eric,
Op welke tijd heb jij de automatische wederopstart functie ingesteld? Als deze langer is dan de 5 minuten waarover jij spreekt zou het kunnen zijn dat je systeem nog niet helemaal down is.
Wat doet 'ie nu, na een veel langere uitschakeltijd?
Iets vergelijkbaars heb ik ook een keer gehad, een zandloper die niet stopte en vervolgens een "freezing" Na een stop van een kwartier kon ik het systeem weer opstarten en doorrijden.
Als het probleem blijft bestaan ga je gewoon terug naar je leverancier, je hebt tenslotte 2 jaar garantie op je 5400. Wellicht helpt dan het inspelen van de MO 5595 S(ervice)R(elease) die hij heeft dan wel kan verkrijgen.
Groet,
JW
Op welke tijd heb jij de automatische wederopstart functie ingesteld? Als deze langer is dan de 5 minuten waarover jij spreekt zou het kunnen zijn dat je systeem nog niet helemaal down is.
Wat doet 'ie nu, na een veel langere uitschakeltijd?
Iets vergelijkbaars heb ik ook een keer gehad, een zandloper die niet stopte en vervolgens een "freezing" Na een stop van een kwartier kon ik het systeem weer opstarten en doorrijden.
Als het probleem blijft bestaan ga je gewoon terug naar je leverancier, je hebt tenslotte 2 jaar garantie op je 5400. Wellicht helpt dan het inspelen van de MO 5595 S(ervice)R(elease) die hij heeft dan wel kan verkrijgen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Reaktie 1
Hallo JW,
bedankt voor de snelle responce.
Heb de unit meer dan 1,5 uur spanningsloos gehad, 0 0 ( Nul Nul) nada niks!!
Kun jij verklaren waarom ook de CD er niet meer uitwil?
Wat is het verschil met 4.91 en 4.95 software? klinkt serieus omdat het een service release is!!!!
BTW, volgens mij ligt het iet aan scherm, omdat de knoppen boven op het display voor helderheid en contrast etc. gewoon werken.
Ik hoor de reakties wel
Greetsz
bedankt voor de snelle responce.
Heb de unit meer dan 1,5 uur spanningsloos gehad, 0 0 ( Nul Nul) nada niks!!
Kun jij verklaren waarom ook de CD er niet meer uitwil?
Wat is het verschil met 4.91 en 4.95 software? klinkt serieus omdat het een service release is!!!!
BTW, volgens mij ligt het iet aan scherm, omdat de knoppen boven op het display voor helderheid en contrast etc. gewoon werken.
Ik hoor de reakties wel
Greetsz
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Eric,
Als je ook na anderhalf uur nog een dooie PC hebt is er wel iets aan de hand denk ik. Hoe het precies met die lampjes zit weet ik niet, ik heb een 5500 en die is anders. Misschien dat FransNacht nog meekijkt die weet dat denk ik wel.
Mijn idee zou zijn naar je leverancier te gaan en het hem voor te leggen.
Over de 5595SR is al wat meer geschreven op dit forum, kijk maar even. Deze is bedoeld voor sommige probleem gevallen en voorts is 'ie nodig als je de CI/CIX3000 installeert.
Maar begrijp ik het goed, heb jij nog de 9.1? Heb je dan een "unlimited" contract, en dus geen updates? En dus ook geen mogelijkheid om flitspalen te activeren?
Groet,
JW
Als je ook na anderhalf uur nog een dooie PC hebt is er wel iets aan de hand denk ik. Hoe het precies met die lampjes zit weet ik niet, ik heb een 5500 en die is anders. Misschien dat FransNacht nog meekijkt die weet dat denk ik wel.
Mijn idee zou zijn naar je leverancier te gaan en het hem voor te leggen.
Over de 5595SR is al wat meer geschreven op dit forum, kijk maar even. Deze is bedoeld voor sommige probleem gevallen en voorts is 'ie nodig als je de CI/CIX3000 installeert.
Maar begrijp ik het goed, heb jij nog de 9.1? Heb je dan een "unlimited" contract, en dus geen updates? En dus ook geen mogelijkheid om flitspalen te activeren?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Junior Member
Reaktie2
Hallo,
Heb wel kontract, een 1 jarig met de flitspalen erin, die bij mij overigens goed werkt. (ze flitsen niet hi,hi).
Verder heb ik de software erin die ik medio juli of augustus thuis gestuurd heb gekregen. Krijg de CD er dus niet uit en kan dus niet kijken wie wat en hoe!!
Greetz
Eric
Heb wel kontract, een 1 jarig met de flitspalen erin, die bij mij overigens goed werkt. (ze flitsen niet hi,hi).
Verder heb ik de software erin die ik medio juli of augustus thuis gestuurd heb gekregen. Krijg de CD er dus niet uit en kan dus niet kijken wie wat en hoe!!
Greetz
Eric
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: Reaktie2
Heb je dit al geprobeerdkrommenek schreef:Hallo,
Greetz
Eric
- Wanneer de Power-LED brandt, drukt u eenmaal op de eject-toets van de navigatiecomputer (bij ingeschakeld contact).
- Wanneer de Power-LED niet brandt, drukt u tweemaal op de eject-toets.De DVD/CD wordt uitgeworpen.
groet
Willem
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1
Kia Picanto<>TomTom GO950 Live
test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa
Kia Picanto<>TomTom GO950 Live
test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa
Hide post links |
-