Ik heb nu bijna 3 jaar een MS5000, nooit problemen mee gehad. En ja hoor, wordt het tijd voor een nieuwe leaseauto, begeeft die VDO het toch nog.
Het probleem is nogal vaag : het beeldscherm blijft zwart, reageert ook niet op de afstandsbediening.
Op de controller staat het rode power-ledje driftig te knipperen. De CD wordt naar binnen getrokken, je hoort de laser zoeken, de CD wordt uitgeworpen, weer naar binnen getrokken en het spelletje begint opnieuw.
Telefonisch contact gehad met VDO die de software verdachten. Hun tip : alle spanning eraf gedurende minstens een half uur, spanning erop, CD met besturingssysteem erin (ze hebben me zelfs kosteloos de meest recente toegestuurd, top !) en de update laten doen.
Maar goed ... geen beeld nog steeds dus. En nog steeds het gedoe met CD erin, CD eruit, CD erin, ....
Als ik de unit naar een VDO servicepoint breng zouden de geschatte kosten op €65,- liggen als ze het in-house konden doen en bijna €400,- als ze hem moeten opsturen !!
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
Maar goed, dan nog niet de garantie dat de reset die ze willen uitvoeren ook het zaakje oplost he.
Zijn er nog mensen die dit bekend voorkomt ?
Alvast bedankt !