MS5000 nog nieuw te koop?

Toho_NL
Moderator
Moderator

MS5000 nog nieuw te koop?

Bericht door Toho_NL »

Hallo allemaal,

Weet iemand of de MS5000 nog nieuw te koop is? De meeste bedrijven verkopen hem niet meer (staat niet in de prijslijst) en ik vermoed dan ook dat hij niet meer nieuw door VDO Dayton geleverd wordt. Kan iemand hier meer over vertellen?? En weet iemand wat ongeveer de prijs moet zijn voor een nieuwe (gewoon in de richting van €...).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Verwijderde gebruiker 230

MS 5000

Bericht door Verwijderde gebruiker 230 »

Volgens mij verkoopt Halfords :? ze nog nieuw ... € 1399,=

http://www.halfords.nl/shop/productdeta ... _id=114302

Menno.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
timmersr
Junior Member
Junior Member

Bericht door timmersr »

Regelmatig komen ze "ongebruikt & nieuw in doos" voor minder dan € 1000,- voorbij op http://www.marktplaats.nl

Aan de andere kant kun je daar voor dit geld ook een 'BPM-model' MS5400 op de kop tikken.
VDO MS5400 XL 5.97, TMC 5010/01, TeleAtlas 2005/01 + Flits-info
Toyota Avensis 2.0 D4D sedan Executive

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
onne
New Member
New Member

ms 5000

Bericht door onne »

gezien bij ron de vries in hoorn voor € 999. http://www.rondevries.nl/was op dit moment de goedkoopste.
ik overweeg om er ook een aan te schaffen. of heb je er al een?
succes.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wmp
Moderator
Moderator

Bericht door wmp »

Ik vind de keuze zo ontzettend moeilijk worden... :(

Kenwood en Clarion hebben van die ongelooflijke mooie systemen, touchscreen en 3d weergave, maar ja, de update's van het kaarmateriaal..... (en de prijzen van de systemen)

VDO-Dayton heeft zich meer dan bewezen, maar ik wil zo graag 3d en touchscreen....

En dan komt deze leverancier met dat aanbod van 999 euro.....
Maakt het echt moeilijk voor mij, denk dat ik als tussenoplossing maar alleen een computer koop om mijn oude Carin te vervangen, en dan eens verder ga kijken wat ik nu echt wil, want ik weet het zo langzamerhand niet meer.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member

Bericht door Fantom »

wmp schreef:Ik vind de keuze zo ontzettend moeilijk worden... :(

Kenwood en Clarion hebben van die ongelooflijke mooie systemen, touchscreen en 3d weergave, maar ja, de update's van het kaarmateriaal..... (en de prijzen van de systemen)

VDO-Dayton heeft zich meer dan bewezen, maar ik wil zo graag 3d en touchscreen....

Maakt het echt moeilijk voor mij, denk dat ik als tussenoplossing maar alleen een computer koop om mijn oude Carin te vervangen, en dan eens verder ga kijken wat ik nu echt wil, want ik weet het zo langzamerhand niet meer.
Vreselijk he, om van die keuzes te moeten maken in je leven :roll: :lol:
Zo zie je maar dat het leven, zelfs met navigatie, niet over rozenblaadjes gaat. (Nee niet de hele rozen want die prikken) :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jeffrey
Normal Member
Normal Member

Bericht door jeffrey »

wmp schreef:Ik vind de keuze zo ontzettend moeilijk worden... :(

3D en touchscreen is inderdaad mooi ! hoewel ik 3D een zeer "druk" beeld vind en niet mijn favoriet is !

buiten dat ben ik persoonlijk C-IQ fan ! en zie daar in de toekomst zeker meer mogelijkheden mee (maar we hadden het over een 5000)

Bovendien vind ik het kaartmateriaal en weergave op het scherm van VDo perfect (kan ook zijn omdat ik hieraan gewend ben en andere daardoor ingewikkeld vind)
Tja ik blijf bij VDO denk ik bovendien is het ook net even te duur allemaal om zomaar ff een nieuwe te nemen :D

Gr Jeff
www.cbrclub.nl
11 women on board,and they all know the way !

Nu flitsinfo jammer Spee ! ;o)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

€999,-- ???? Dat is nog eens goedkoop zeg! Ik heb ze enkele vragen gestuurd om te vragen wat voor computer het is (de 5000 of de 5100) en of het schermpje los te halen is (tegen diefstal). Uiteraard meteen mijn vader ingeschakeld (die zal hem namelijk moeten gaan kopen ;)) en nu maar hopen dat hij ook enthousiast is.. :).

Dan heb ik meteen een ander vraagje, namelijk of men denkt dat het zin heeft om de computer van de Carin 440 te koop aan te bieden (dit is nog GEEN aanbieding). Dit omdat ik me afvraag of er überhaupt nog iemand geïnteresseerd zou zijn. Iemand enig idee of hier nog vraag naar is? En wat zou ongeveer een richtlijn zijn voor de prijs (geen idee wat zoiets op kan brengen)? Nogmaals: dit is geen verkoopadvertentie. Als we definitef tot verkoop over gaan dan plaats ik een advertentie in de desbetreffende topic. Mochten deze vragen niet toegestaan zijn in dit gedeelte van het forum, dan mogen die vragen uiteraard gewoon verwijderd worden.

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. weet iemand trouwens of die prijs van €999,-- inclusief BTW is? Kan dat namelijk niet vinden op de site..

[edit] ik heb de prijs per ongeluk verkeerd vermeld en reeds veranderd. Beckeronline, bedankt voor de opmerking :). [/edit]
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member

Bericht door beckeronline »

Ik snap niet waar jij die € 900 vandaan hebt?? De aanbieding is € 999,-- en die is inderdaad inclusief BTW. (staat in hun leveringsvoorwaarden)

Artikel 3 Aanbiedingen.

3.01 Alle aanbiedingen en/of offertes zijn vrijblijvend, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. De
opgegeven prijzen gelden voor levering af bedrijf of magazijn van Aanbieder, inclusief
omzetbelasting en exclusief eventuele emballage.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

www.rondevries.nl

Prima bedrijf trouwens , ik heb er ook wat spullen vandaan ( goede prijsstelling ), vooral veel verstand van audio :D

Groet Menno.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Het zit alleen zo ver weg... Woon zelf zeg maar in Nijmegen (een dorpje in de buurt) en dat is nu niet bepaald in de buurt van Zwaag. Maar goed, mijn vader zit regelmatig op de weg, dus hij moet maar eens een ritje daarheen plannen...

Groetjes,

Toho_NL.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

r de Vries

Zonder mijn navigatie had ik het trouwens niet gevonden ,ze zitten op een of ander raar industrieterrein ergens achteraf :lol:

:wink: Menno.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Han
Senior Member

Bericht door Han »

Toho_NL schreef:Het zit alleen zo ver weg... Woon zelf zeg maar in Nijmegen (een dorpje in de buurt) en dat is nu niet bepaald in de buurt van Zwaag. Maar goed, mijn vader zit regelmatig op de weg, dus hij moet maar eens een ritje daarheen plannen...

Groetjes,

Toho_NL.
Hou er wel rekening mee dat er bij deze set geen CD'S geleverd worden deze kosten 150 euro extra.
Ze kunnen het ook binnen 2 dagen onder rembours verzenden komt er tussen de 20 en 25 euro bij is het nog steeds goedkoop.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

VDO

Alleen de Benelux wordt er "gratis" bijgeleverd , wil je de rest van europa ook dan is dat idd € 150,= extra :)

Groet Menno.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Han
Senior Member

Bericht door Han »

Plaats de MS5000 maar is in de winkelwagen dan zal je zien dat de europa set er altijd bij zit voor 150 euro.

:oops: :oops: EDIT Han 20-04-2004 21.37 Je hoeft niet perse de Europa set te kopen je moet dan wel eerst de Benelux versie kiezen. :oops: :oops:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member

Bericht door beckeronline »

Nee hoor dat is niet waar voordat je hem in je winkelwagen plaatst kan je kiezen voor benelux gratis. Als je inderdaad niets doet koop je de europa set erbij!

Is gewoon de goedkoopste aanbieder via het www (in nederland......) heb ze nog nooit zo goedkoop gezien!!!

Kreeg vandaag aanbieding van halfords maar die hadden toch hele andere prijzen......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Han
Senior Member

Bericht door Han »

Je hebt gelijk ik had daar niet op gelet.
Ik zal dat in mijn andere bericht veranderen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Softwareupdate MS5000 gezocht
    door Tice » 30 jul 2017 17:20 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 548