Je had een typfout gemaakt Gerritje, heb ik even voor je rechtgezet. Geen dank.Gerritje schreef:Het is net als met vrouwen; zonder dat iemand er aan heeft gezeten, mankeert er ineens van alles aan
MS5000 doet niets meer
-
- Moderator
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Heren,
ik ben weer wat verder:
Als het contact aangaat start de pc5000 niet automatisch op; Hij doet het weer nadat ik de stekker eruit gehaald heb
en daarna de stekker erin en tegelijkertijd de ejectknop ingedrukt houd. De cd wordt dan gewoon geladen en hoor je het loopwerk.
Hierna werkt ie weer als vanouds, ook het uitwerpen en laden van de cd-roms gaat prima. Als ik de auto weer afzet en later opnieuw ga gebruiken.....dan moet ik weer hetzelfde ritueel herhalen. Dan start ie dus niet op.....
Kunnen jullie iets met deze informatie???? Lijkt me te repareren???
Groeten,
Rob
ik ben weer wat verder:
Als het contact aangaat start de pc5000 niet automatisch op; Hij doet het weer nadat ik de stekker eruit gehaald heb
en daarna de stekker erin en tegelijkertijd de ejectknop ingedrukt houd. De cd wordt dan gewoon geladen en hoor je het loopwerk.
Hierna werkt ie weer als vanouds, ook het uitwerpen en laden van de cd-roms gaat prima. Als ik de auto weer afzet en later opnieuw ga gebruiken.....dan moet ik weer hetzelfde ritueel herhalen. Dan start ie dus niet op.....
Kunnen jullie iets met deze informatie???? Lijkt me te repareren???
Groeten,
Rob
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-