Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Weet iemand hoe je een radiozender uit je voorkeurslijst kan wissen op een MS4400?
Het staat namelijk niet in de handleiding en op het forum kom ik ook geen antwoord tegen.
Gr,
Marc
VRM6100 + PC5200 (TomTom Tele Atlas Eur 2014-2015) + RCS5100 + RC5400 i.c.m. RCD3200 + MA6200 Nokia E72 met OVI Maps V3.04 en Sygic Mobile Maps 10 Voorheen: MS4200, MS4200RS en MS4400
Familie o.a. nog: MS4400 en MS4200RS (Navteq SC Eur 2011-2012)
Ik vroeg mij af waar de rode en groene letters INRL achter de tmc zender voor staan? Kan dit zo 1,2,3 niet vinden. Nu zijn dit meestal de enige zenders die ik ontvang.
Ik ben op zoek naar een radio-antenne voor een oldtimer en wel een waarvan je de antenne op de buitenkant van de raam plakt en de ontvanger aan de binnenkant. Heb deze op een ander voertuig en heb nog geen raamantenne kunnen vinden waarvan de...
In de transporter waarin ik rij zit een compositionele media VW radio. Hierop zit alles behalve navigatie. Ik heb tegels van de radiozenders maar die zijn zonder logo's.
Kan ik logo's toevoegen en gaat dit? Ik kan dat niet vinden in het...
Ik zoek een gebruiksaanwijzing voor de volkswagen radio navigatiesysteem mfd.
Zie bijlage (het getal dat er over afgedrukt staat heeft geen betekenis maar stond op het fotootje).
Ik heb een Volkswagen aangeschaft (2e hands) en daar zit de...