Beste forumleden,
Ik heb bij aanschaf van een Kia Picanto met geringe bijbetaling een VDO MS 4300 gekregen.
Nu is de 4300 twee jaar en 4 mnd oud en krijg ik opeens de melding een of meedere navigatie onderdelen werken niet. Ik kom niet verder als invoer bestemming en dan staat hij vast.
Ik heb gekeken naar de navi ID en daar staan plots allemaal vraagtekens en de code (super) kom ik ook niet meer bij, en weet die ook niet , de garage heeft hem erin gezet en die is inmiddels failiet. (Krooymans)
Is mijn navi nu overleden? Dat zou wel snel zijn bij zeker niet dagelijks gebruik.
Help aub en alvast bedankt daarvoor.
groet Silvester
ms4300
-
- New Member
-
- Senior Member
Zeer bekend probleem met dit toestel. Finitio!
VDODayton bestaat niet meer maar er zijn diverse bedrijven die dit voor je oplossen door het toestel om te ruieln.
Hoeveel het kost is me niet bekend
Informeer bij EBK Zeewolde
VDODayton bestaat niet meer maar er zijn diverse bedrijven die dit voor je oplossen door het toestel om te ruieln.
Hoeveel het kost is me niet bekend
Informeer bij EBK Zeewolde
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Ik heb hetzelfde gehad met mijn MS4400.
Zie daarvoor onderstaande link.
viewtopic.php?t=12078
Groet,
Mike
Zie daarvoor onderstaande link.
viewtopic.php?t=12078
Groet,
Mike
Hide post links |
-
- New Member
Welke bedrijven zouden mij kunnen helpen, zonder dat dat veel geld kost?
Ik zit al 4 mnd over de garantie heen.
grt Silvester
Ik zit al 4 mnd over de garantie heen.
grt Silvester
Hide post links |
-
- Senior Member
De reeds genoemde EBK in Zeewolde
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
MS4300 navigatiesysteem
Beste Silvester<
Ik heb precies hetzelfde probleem. In mijn Kia Carens was een MS 4300 ingezet. Dit was een lokkertje. Bij aankoop van een Kia Carens een navigatiesysteem cadeau.
De auto gekocht in november 2007. In dec 2009 kreeg ik ineens een foutmelding op het scherm. Een of meerdere navigatie onderdelen werken niet meer. En alle codes hebben vraagtekens. De klachten die jij hebt, heb ik ook.
Ik ben van plan naar EBK te Zeewolde te gaan en het daar aan te kaarten.
Geuverink
Ik heb precies hetzelfde probleem. In mijn Kia Carens was een MS 4300 ingezet. Dit was een lokkertje. Bij aankoop van een Kia Carens een navigatiesysteem cadeau.
De auto gekocht in november 2007. In dec 2009 kreeg ik ineens een foutmelding op het scherm. Een of meerdere navigatie onderdelen werken niet meer. En alle codes hebben vraagtekens. De klachten die jij hebt, heb ik ook.
Ik ben van plan naar EBK te Zeewolde te gaan en het daar aan te kaarten.
Geuverink
Hide post links |
-
- Senior Member
En daar zul je ongetwijfeld prima worden geholpen en misschien zelfs onder garantie een ander toestel krijgen
Hide post links |
-
- New Member
Hallo Gerritje,Gerritje schreef:En daar zul je ongetwijfeld prima worden geholpen en misschien zelfs onder garantie een ander toestel krijgen
Ik ben met mijn MS4300 naar Zeewolde geweest en daar was de mogelijkheid om het toestel daar achter te laten en door hun te laten opsturen naar de firma in Duitsland. Zij kunnen het zelf niet repareren en ook de software niet opnieuw laden. Dat kan alleen de firma in Duitsland.
Ik vroeg wat alles koste en dat het apparaat nog maar 1 maand over de garabntie heen is. Er bestaat toch ook nog iets als wettelijke garantie. Hier konden ze niets mee. Ik zei toen dat ik het toestel weer meeneem en er over dacht een TomTom aan te schaffen. Dat kost me minder en ik heb weer twe jaar garantie.
Met dit verhaal ben ik naar mijn dealer gegaan (van Zeist in Apeldoorn) en hun het probleem voorgelegd. In eerste instantie wilden ze het alleen maar opsturen naar Zeewolde, maar ik zei dat dat geen soelaas bood.
Ik vroeg van Zeist waarom zij niet een claim neer kunnen leggen bij Kia Nederland. Tenslotte zat de MS4300 reeds in de auto. Ik heb de MS4300 niet los gekocht. Dus hoort hij in principe bij de auto.
Vervolgens zei men bij van Zeist dat men er alles aan wilde doen om voor de garantie te gaan.
Een week later belde van Zeist mij op met de mededeling dat het apparaat niet gerepareerd kon worden en dat er een hele nieuwe MS4400, ja ja een MS4400 op mij stond te wachten met alle cd-roms en boekjes er bij.
DAT IS NOG EENS EEN SERVICE.
geuverink
Hide post links |
-
- Senior Member
Prima geregeld!
Hide post links |