Geachte lezers,
Is er iemand die mij met raad bij kan staan in het verwijderen van een CD die er niet uit wil in mijn MS4200RS systeem??
Heb van alles geprobeerd en bekeken hoe ik de CD er uit kan halen maar vind geen oplossing.
Wel het apparaat helemaal uitgebouw en het CD gedeelte eruit geschroeft maar krijg de CD er niet op een acceptabele manier eruit.
Als iemand mij kan helpen met een goede werkzame tip dan vast heel vriendelijk dank hiervoor.
make me happy if you can
MS4200RS
-
- New Member
-
- Senior Member
Die tip is hier al eerder gegeven;
Neem een tweetal houten spatels of zo je wilt lolliestokjes, roerhoutjes.
Deze steek je een cm of 3 in de sleuf van de cd en terwijl iemand op de ejectknop drukt, probeer je de twee grijpertjes van de cd naar buiten te drukken. Daarmee wordt de cd naar buiten gedrukt
Neem een tweetal houten spatels of zo je wilt lolliestokjes, roerhoutjes.
Deze steek je een cm of 3 in de sleuf van de cd en terwijl iemand op de ejectknop drukt, probeer je de twee grijpertjes van de cd naar buiten te drukken. Daarmee wordt de cd naar buiten gedrukt
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Vaste CD n MS4200RS
Gerritje,
bedankt voor de snelle reactie, helaas is het niet gelukt om de CD op de aangegeven manier uit de cd- speler te halen. Heb de cd er wel op andere (verkeerde) manier uit gehaald met de hoop dat het san weer Ok zou zijn. Maar helaas nu zit de boel nog op slot alsof er een cd in de cd speler zit e kan dus geen cd invoeren.
Misschien is hier ook een oplossing voor ik zou het in ieder geval niet weten.
Mochten er mensen zijn die een zelfde probleem hebben gehad en hiervoor een oplossing hebben, hoor graag van jullie.
Help help.
B.v.d.
bedankt voor de snelle reactie, helaas is het niet gelukt om de CD op de aangegeven manier uit de cd- speler te halen. Heb de cd er wel op andere (verkeerde) manier uit gehaald met de hoop dat het san weer Ok zou zijn. Maar helaas nu zit de boel nog op slot alsof er een cd in de cd speler zit e kan dus geen cd invoeren.
Misschien is hier ook een oplossing voor ik zou het in ieder geval niet weten.
Mochten er mensen zijn die een zelfde probleem hebben gehad en hiervoor een oplossing hebben, hoor graag van jullie.
Help help.
B.v.d.
Hide post links |
-
- Senior Member
Dan heb je waarschijnlijk de zaak voor eeuwig gemold en zul je een nieuw loopwerk nodig hebben
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Senior Member
Vermoedelijk zit er een CDM-M3 loopwerk in. Dat is hier http://www.navigatie-onderdelen.nl/webs ... uct=285810 voor niet te veel geld te vinden.
Groet,
JW
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Bedankje
Heren adviseurs,
Bedankt voor jullie hulp, had natuurlijk graag wat anders gehoord maar ja het is even niet naders.
Zal in ieder geval toch nog een poging doen om de CD weer open te krijgen ik heb er normaal toch niet meer aan en kan dus met een gerust hart expirimenteren. Mocht het lukken laat ik het jullie wel even weten.
Groet,
een dankbaar lid.
Bedankt voor jullie hulp, had natuurlijk graag wat anders gehoord maar ja het is even niet naders.
Zal in ieder geval toch nog een poging doen om de CD weer open te krijgen ik heb er normaal toch niet meer aan en kan dus met een gerust hart expirimenteren. Mocht het lukken laat ik het jullie wel even weten.
Groet,
een dankbaar lid.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-