ms4150rs/01
-
- New Member
ms4150rs/01
Heb een vdo ms4150 maar helaas ben ik de code kwijt geraakt, hoe kan ik dit oplossen? Weten jullie soms een unlock code? of moet ik mijn vdo opsturen naar badhoevedorp daar waar vdo gevestigd zit.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Je kunt beginnen met te bellen naar Badhoevedorp. Daar helpen ze je vast wel verder.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- New Member
dat heb ik gedaan en het kost me 69,- ex. Is hier niet iemand die dat ook kan?
Hide post links |
-
- Senior Member
-
- Senior Member
Tsja, tuurlijk, dat zou prettig zijn.
Maar ja, waarom zou VDO kosten moeten maken voor een "stommiteit" van een ander? Want kosten zijn daaraan verbonden.....
En uiteraard kan dat niet zomaar even door iemand gedaan worden. Want waarvoor is er dan een CODE, toch als beveiliging om er voor te zorgen dat de dief er geen plezier aan beleeft?
Groet,
JW
Maar ja, waarom zou VDO kosten moeten maken voor een "stommiteit" van een ander? Want kosten zijn daaraan verbonden.....
En uiteraard kan dat niet zomaar even door iemand gedaan worden. Want waarvoor is er dan een CODE, toch als beveiliging om er voor te zorgen dat de dief er geen plezier aan beleeft?
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Senior Member
Als je hem toch opstuurt, vraag dan of ze er als service meteen een supercode in willen zetten
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
heb wel iemand gevonden die het doet, tja want codes zijn er om te kraken nietwaar . En wat je zegt, in badhoevedorp daar kunnen ze gelijk een supercode op programmeren en weet ik zeker dat het goed komt voor die 100 euries.
Maar de kick is natuurlijk wel het unlocken.....
Maar de kick is natuurlijk wel het unlocken.....
Hide post links |