Ms 3000 / Ms 5000

net_vers
Junior Member
Junior Member

Ms 3000 / Ms 5000

Bericht door net_vers »

Hallo,

Ik ben net nieuw in navigatieland en heb besloten maar eens een "goedkoop" systeempje op de kop te tikken, nu kwam ik via marktplaats.nl aan een gebruikte MS3000 van VDO Dayton. Nu heb ik daar eigenlijk drie vragen over, ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar niet echt gevonden wat ik zoek......

1* Kunnen de originele navigatie CD's van mijn broer zijn MS 5000 ook in mijn MS 3000 geladen worden?

2* Wat is de meest recente software versie die er is voor de PC3000

3* Weet iemand waar het "loze" groene stekkertje aan mijn kabelboompje voor is?.......

Thxxxx.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toho_NL
Moderator
Moderator

Bericht door Toho_NL »

Op vraag 1 kan ik zo antwoord geven: JA

Op de andere twee vragen kan ik zo geen antwoord geven (zou ik moeten opzoeken). Er is echter vast wel iemand anders die daar snel(ler dan ik) een antwoord op kan geven.

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
net_vers
Junior Member
Junior Member

Bericht door net_vers »

:roll:

wow.... dat was een snelle reactie, je moet bij het callcenter van de KPN gaan werken... die lui zijn nooit te bereiken, fijn dat die CD's ook in mijn Ms3000 kunnen, dat scheelt weer knaken...... ben benieuwd of iemand mijn andere twee vragen op kan lossen...... thxxx in ieder geval!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

net_vers schreef::roll:

wow.... dat was een snelle reactie, je moet bij het callcenter van de KPN gaan werken... die lui zijn nooit te bereiken, fijn dat die CD's ook in mijn Ms3000 kunnen, dat scheelt weer knaken...... ben benieuwd of iemand mijn andere twee vragen op kan lossen...... thxxx in ieder geval!
Hier is het call-center van de NHS :)