Hehe, na wat aanloopproblemen zit e.e.a. in m'n Octavia II:
http://putfile.com/pic.php?pic=7/20309171141.jpg&s=x1
http://putfile.com/pic.php?pic=7/20309164427.jpg&s=x1
In het kort de moeite en de wijzigingen:
standaard is de Octavia II voorzien van een 1,5-din radiovak. Een din voor de radio en een half-din aflegvakje. Via E-Bay (volgens Skoda bestond het niet!) heb ik een 2-din binnenmasker gekocht (aanbieder Adaptershop op Ebay.de, die heeft sowieso voor zowat alle auto's wel passende maskers). De standaard lange kabel van MS5000 naar MR6000 heb ik laten vervallen (er moesten al zo enorm veel kabels weggewerkt worden) en die heb ik zelf opnieuw gemaakt met universele iso-stekkers. De rest van de kabelbende is weggewerkt links en rechts van het din-vak (daartoe het opbergvakje plus luchtroosters bovenop verwijderd). De beide din-units (MS5000 en MR6000) heb ik eerst in het dubbeldin masker gebouwd, en dat geheel daarna in de middenconsole teruggeschoven, waarbij ik de kabels (vooral de enorm dikke dubbel-iso stekker die tussen CAN en ISO zit) van bovenaf geleid heb. Dat paste NET. De GPS-antenne heeft ook een plekje boven gekregen: onder datzelfde aflegvakje, vastgeplakt op de aanvoerbuizen van de ventilatie. Werkt prima: goede ontvangst.
Alleen de losse TMC-unit (5010/01) krijgt nog een plekje achter het handschoenenkastje.
Voor de rest werkt het!
MR6000/MS5000 in Octavia II
-
- Moderator
MR6000/MS5000 in Octavia II
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo Higgy,
Dat ziet er netjes uit
En met je verhaal hebben we weer het een en ander opgestoken, zeker handig om te weten voor anderen die dergelijke plannen hebben.
Met name het feit dat je een, naar zeggen niet bestaand masker wel kunt kopen is een steun in de rug voor anderen die met dergelijke plannen rondlopen. Je zult dan ook nog wel eens om advies gevraagd worden, denk ik zo
Voor nu, veel plezier er mee
Groet,
JW
Dat ziet er netjes uit
En met je verhaal hebben we weer het een en ander opgestoken, zeker handig om te weten voor anderen die dergelijke plannen hebben.
Met name het feit dat je een, naar zeggen niet bestaand masker wel kunt kopen is een steun in de rug voor anderen die met dergelijke plannen rondlopen. Je zult dan ook nog wel eens om advies gevraagd worden, denk ik zo
Voor nu, veel plezier er mee
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 548