Mooi systeem, maar diefstal gevoelig, de MS4150RS.
-
- Starting Member
Mooi systeem, maar diefstal gevoelig, de MS4150RS.
Mooi systeem de MS4150RS, hoe zit het eigenlijk met de diefstal gevoeligheid?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
Tja allemaal waar, maar in mijn auto werd mijn radio gejat zonder front (amsterdam) dus blijkbaar zijn de dieven (junks) te stoned of dronken om dat verschil te zien......
En op mijn Sony zit echt geen jaar diefstal verzekering !
Wellicht is een alarm een goed idee
En op mijn Sony zit echt geen jaar diefstal verzekering !
Wellicht is een alarm een goed idee
www.cbrclub.nl
11 women on board,and they all know the way !
Nu flitsinfo jammer Spee ! ;o)
Hide post links |
-
- Starting Member
Helpen de waarschuwingsstickers voor op de zijruiten. Nou niet gaan zeggen dat de inbrekers er dan attent op worden gemaak, dat is niet te bewijzen, of er moeten stickers op de ramen hebben gezeten, en toch weggehaald!!
Hide post links |
-
- Senior Member
Het maak thelemaal geen snars uit of je nou een radio met afneembaar front hebt of niet. Het dievengilde jat alles wat los en vast zit. Kijk maar eens op internet wat er wordt aangeboden en je ziet het gelijk. AVIC-X1 headunits zonder hide away unit etc. Alleen de dieven die er echt op uit zijn weten wat ze uit je auto moeten halen junks etc. die jatten alles wat er maar een beetje duur uit ziet.
Als je een rustige nacht wilt moet je gewoon niks in je auto plaatsen. Dan kan er ook niks worden gejat. maar ja das ook weer zo wat. Een alarm is denk ik het enige wat de inbraak kan vertragen cq. een beetje tegenwerken. Zelfs al heb je alarm en het gaat af dan is er nog geen hond die meer op of om kijkt. Als je een inbreker aanspreekt dan kan je nog een mes tussen je ribben krijgen ook.
Als je een rustige nacht wilt moet je gewoon niks in je auto plaatsen. Dan kan er ook niks worden gejat. maar ja das ook weer zo wat. Een alarm is denk ik het enige wat de inbraak kan vertragen cq. een beetje tegenwerken. Zelfs al heb je alarm en het gaat af dan is er nog geen hond die meer op of om kijkt. Als je een inbreker aanspreekt dan kan je nog een mes tussen je ribben krijgen ook.
Hide post links |
-
- Normal Member
Amen heerlijke maatschappijFantom schreef:Het maak thelemaal geen snars uit of je nou een radio met afneembaar front hebt of niet. Het dievengilde jat alles wat los en vast zit. Kijk maar eens op internet wat er wordt aangeboden en je ziet het gelijk. AVIC-X1 headunits zonder hide away unit etc. Alleen de dieven die er echt op uit zijn weten wat ze uit je auto moeten halen junks etc. die jatten alles wat er maar een beetje duur uit ziet.
er zij alarmen (wel duur) die een bericht versturen naar je GSM of pieper op moment dat hij afgaat (Clifford Avantguard etc etc) Dan kun je zelf maatregelen treffen ! (dat heb ik niet gezegd wel een bivak muts op !)
Gr Jeff
www.cbrclub.nl
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1