wie kan mij helpen aan de specificaties van het signaal dat ik aan de directe input van de MM5000 ( aan de zijkant) aan mag bieden.
Ik kan namelijk mijn mini DV camera hier op aansluiten en dan heb ik prachtig beeld in kleur, als ik mijn DVD speler hier op aansluit, dan heb ik zwart wit beeld ( DVD ingesteld op PAL... PAL-M en NTSC werken hier niet op)
p.s. zelfde DVD speler direcet op de mini DV-in doet het wel in kleur, dus die is goed..
wie kan me helpen...
M.
MM5000 directe input
-
- New Member
-
- New Member
probleem opgelost
Ik heb het probleem opgelost. Het schijnt zo te zijn dat de MM5000 monitor met alleen VDO op de voorkant, een afstellingsprobleempje heeft met de direfcte ingang. Dit is te verhelpen door de monitor los te schroeven en onder de display zelf de stelschroef iets te verdraaien ( in mijn geval 180 graden)
Deze stelschroef is verborgen onder een klein gaat je in de printplaat, zit ongeveer in de midden tussen twee SMD ic's in ( zoek het gaatje in de print en je hebt hem gevonden)
Nu kan ik op de directe ingang mijn DVD speler aansluiten en heb ik perfect beeld ( in kleur)
groeten Marcel
Deze stelschroef is verborgen onder een klein gaat je in de printplaat, zit ongeveer in de midden tussen twee SMD ic's in ( zoek het gaatje in de print en je hebt hem gevonden)
Nu kan ik op de directe ingang mijn DVD speler aansluiten en heb ik perfect beeld ( in kleur)
groeten Marcel
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Bedankt voor het antwoord (notabene, op de door jezelf gestelde vraag )
Enige voorzichtheid met het draaien aan die schroef lijkt mij echter wel geboden, goed zien te onthouden of markeren waar die stond alvorens te draaien lijkt mij raadzaam.
Enige voorzichtheid met het draaien aan die schroef lijkt mij echter wel geboden, goed zien te onthouden of markeren waar die stond alvorens te draaien lijkt mij raadzaam.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |