Ik snap niet hoe ik mijn MM 5000 systeem moet aansluiten, ik heb allerlei kabels, een gebruikershandleiding, maar hoe je hem moet aansluiten ho maar, weet iemand hoe ik mijn VDO Dayton MM 5000 systeem moet aansluiten in mijn auto.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik een bmw e30 uit "89 heb, maar volgens mij moet dat niet uitmaken.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt...
MM 5000 aansluiten?
-
- New Member
-
- Senior Member
Een MM5000 is geen systeem maar het type van een Monitor! Je zult iets anders hebben.
Voor wat betreft de aansluitingen is het meest voor de hand liggende advies om gewoon de inbouwhandleiding te raadplegen. Die kun je evt ook downloaden van deze site downloads.php?view=detail&id=47
Weliswaar voor een MS5000 maar dat maakt in jouw geval geen verschil als het maar een VDODayton set is.
Wat problematisch zou kunnen zijn is dat er geen gegevens zijn te vinden over de aansluitmogelijkheden voor een snelheidspuls in een BMW van '89. Daar zul je evt een andere oplossing voor moeten zoeken mbv een mechanische pulsgever.
Voor wat betreft de aansluitingen is het meest voor de hand liggende advies om gewoon de inbouwhandleiding te raadplegen. Die kun je evt ook downloaden van deze site downloads.php?view=detail&id=47
Weliswaar voor een MS5000 maar dat maakt in jouw geval geen verschil als het maar een VDODayton set is.
Wat problematisch zou kunnen zijn is dat er geen gegevens zijn te vinden over de aansluitmogelijkheden voor een snelheidspuls in een BMW van '89. Daar zul je evt een andere oplossing voor moeten zoeken mbv een mechanische pulsgever.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-