Ik heb even een vraagje aan jullie. Ik kan tegen inlevering van mijn pc5000 computer met bijbetaling van 200 euro een ms 5500 pc kopen met ciq. Ik denk dat dit een heel mooie aanbieding is.
Mijn vraagje is ook even of ik kan controleren of die wel ok staat bij ciq.
Hiervoor heb ik zeker sn nummer nodig ofzo?
Bvd
Kopen 2dehands computer
-
- New Member
-
- Moderator
Je hebt de apparaatskode nodig, deze is gekoppeld aan het serienummer. C-IQ checkt of het apparaat als vermist staat genoteerd. Is dat niet het geval dan wordt het systeem op jouw naam gezet. Redelijk waterdicht dus.
Voor de deal met bijbetaling van € 200,- kan ik alleen maar zeggen
De pc 5500 is nog zo recent dat hij over het algemeen nog volledig onder de garantieregelingen valt. Ik heb nagenoeg hetzelfde meegemaakt en de pc werd, nadat geconstateerd was dat er zich een hardnekkige storing voordeed, zonder problemen omgeruild voor een splinternieuwe computer. Ondanks dat ik geen originele aankoopbon had.
Da's pas service.
Er gaat werkelijk een wereld voor je open als je eenmaal het C-IQ concept hebt ontdekt. Naast de toch wel goedkope abonnementen is de pc zelf zo snel als een racewagen. Een route plannen van de randstad naar willekeurig welke bestemming in Europa of het Oostblok, duurt bij mij maximaal 10- 15 seconden. Dat is bij een pc5000, ondanks dat het ook een erg goed systeem is, wel even wat anders.
Voor de deal met bijbetaling van € 200,- kan ik alleen maar zeggen
De pc 5500 is nog zo recent dat hij over het algemeen nog volledig onder de garantieregelingen valt. Ik heb nagenoeg hetzelfde meegemaakt en de pc werd, nadat geconstateerd was dat er zich een hardnekkige storing voordeed, zonder problemen omgeruild voor een splinternieuwe computer. Ondanks dat ik geen originele aankoopbon had.
Da's pas service.
Er gaat werkelijk een wereld voor je open als je eenmaal het C-IQ concept hebt ontdekt. Naast de toch wel goedkope abonnementen is de pc zelf zo snel als een racewagen. Een route plannen van de randstad naar willekeurig welke bestemming in Europa of het Oostblok, duurt bij mij maximaal 10- 15 seconden. Dat is bij een pc5000, ondanks dat het ook een erg goed systeem is, wel even wat anders.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Nav 100 1 cd beschadigd ( benelux) hierop hele nieuwe set kopen?
door bassie » 23 apr 2015 15:41 » in Opel -
Reacties: 0
Weergaves: 575
-
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 948