ik heb een MS 3100 overgebouwd naar een andere auto en nu blijft het ledje op de computer knipperen en hij reageert nergens meer op
weet iemand hier de oorzaak van ik heb de rode, bruine en de paarse draad door gemeten en dat is allemaal goed
Help
Knipperend lampje op de VDO Dayton MS3100: hij doet niks
-
- New Member
-
- Senior Member
Als het ledje op de computer knippert heb je in ieder geval de constante 12 volt correct aangesloten.
Mbt de geschakelde plus kan er natuurlijk iets fout zijn gegaan. Ik mag aannemen dat je weet dat je het contact aan moet zetten voordat de navi kan gaan reageren. (Ja dit gebeurt sommige mensen echt!).
In de tweede plaats zou het kunnen dat het systeem in Stand-by is gegaan en dat je het even met de afstandsbediening tot leven moet wekken. Ook een defecte AB of lege batterijen kunnen natuurlijk de oorzaak zijn.
Overigens, heb je ook de zwart/witte draad voor de tachopuls en de wit/gele voor de achteruitrijsignalering aangesloten? Niet essentiëel om een eerste controle uit te voeren maar wel voor een correcte navigatie.
Mbt de geschakelde plus kan er natuurlijk iets fout zijn gegaan. Ik mag aannemen dat je weet dat je het contact aan moet zetten voordat de navi kan gaan reageren. (Ja dit gebeurt sommige mensen echt!).
In de tweede plaats zou het kunnen dat het systeem in Stand-by is gegaan en dat je het even met de afstandsbediening tot leven moet wekken. Ook een defecte AB of lege batterijen kunnen natuurlijk de oorzaak zijn.
Overigens, heb je ook de zwart/witte draad voor de tachopuls en de wit/gele voor de achteruitrijsignalering aangesloten? Niet essentiëel om een eerste controle uit te voeren maar wel voor een correcte navigatie.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
ik heb alles door gemeten en het enige wat ik niet aangesloten is de houder van de afstandsbediening
misshcien is dat het ik ga het straks even checken
alvast bedankt voor de reactie
misshcien is dat het ik ga het straks even checken
alvast bedankt voor de reactie
Hide post links |
-
- Senior Member
De afstandsbediening zou ook moeten functioneren zonder zijn houder. Daarvoor zitten er batterijen in.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
dat dacht ik ook
ik kan hem niet mooi wegbouwen dus dacht ik ,ik sluit hem niet aan
ik heb wel tijdens het inbouwen 1 keer gekeken of hij het deed en de cd kwam er toen uit
ik ga straks nog een keer kijken
ik kan hem niet mooi wegbouwen dus dacht ik ,ik sluit hem niet aan
ik heb wel tijdens het inbouwen 1 keer gekeken of hij het deed en de cd kwam er toen uit
ik ga straks nog een keer kijken
Hide post links |
-
- New Member
ik heb het gevonden het is een draadbreukje in de ontstekingspluskabel
bedankt voor het reageren gerritje
bedankt voor het reageren gerritje