Hallo,
Op mijn werk hebben wij nog een Vdo MS5x00 systeem met de laatste systeemsoftware en een vrij recente kaart benelux 2008. Nou moeten wij vaak over een autovrije weg/zone heen en gebruiken we het navigatiesysteem soms. Is er een mogelijkheid omdat uit te schakelen, zodat het systeem het wel normaal kan navigeren? Het systeem ziet wel waar je rijdt en laat dat ook zien alleen zegt deze steeds de autovrije zone te verlaten. Iemand hier advies voor?
Bedankt
Kaart vraag
-
- Junior Member
-
- Senior Member
Nee, dat kun je niet uitschakelen. En da's maar goed ook, niet alleen om daar bekeuringen mee te vermijden maar met name ook ergernis bij diegenen die denken daar rustig te kunnen wandelen. En wat denk je van die paaltjes?
Als je, om een of andere reden toch in dat gebied moet zijn, een ambulance bestuurder bent of zoiets, dan neem ik aan dat je de weg wel kent. En ook de sleutel wel hebt om die paaltjes te kunnen weghalen.
Groet,
JW
Als je, om een of andere reden toch in dat gebied moet zijn, een ambulance bestuurder bent of zoiets, dan neem ik aan dat je de weg wel kent. En ook de sleutel wel hebt om die paaltjes te kunnen weghalen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 6
Weergaves: 802