Wie kan ons helpen,
nieuwe auto gekocht, met Carin 520, software 0490 . We hebben nu nog alleen de benelux-cd rom, maar zouden graag de rest van Europa ook willen hebben. En dan heben we enkele vragen??
- Welke cd's kun je allemaal gebruiken (merk, navteq??, Ciq? )
- kan elke vdo-dayton cd erin??
- beter een nieuw systeem kopen (tom tom, of een mio) of Carin 520 houden en vernieuwen?
- Heeft de Carin 520 beperkingen, omdat die al wat ouder is?
Kortom we zijn echte leken v.w.b. navigatie systemen, maar zijn er wel heel enthousiast over.
Alvast bedankt voor je reactie
Jippie Carin520, en dan? (software, cd's, vdo???)
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallo,
De Carin 520 is niet meer de jongste, en dus ook niet erg snel. Maar zeker bruikbaar, ook omdat je al de meest recente besturings-SW (4.9) geladen hebt.
Voor dit systeem zijn er de CD's van VDO met een Navteq danwel een TeleAtlas kaart database, en er zijn CD's gemaakt voor dit systeem door TeleAtlas en Navteq zelf. Tenslotte zijn er nog de CD's bedoeld voor BMW met een VDO-achtig systeem.
Gezien de beperking in de snelheid met jouw computer verdienen de laatste drie typen de voorkeur, daar staan geen HTML achtige plaatjes en dergelijke op.
C-IQ CD's zijn NIET te gebruiken in dit systeem.
Groet,
JW
De Carin 520 is niet meer de jongste, en dus ook niet erg snel. Maar zeker bruikbaar, ook omdat je al de meest recente besturings-SW (4.9) geladen hebt.
Voor dit systeem zijn er de CD's van VDO met een Navteq danwel een TeleAtlas kaart database, en er zijn CD's gemaakt voor dit systeem door TeleAtlas en Navteq zelf. Tenslotte zijn er nog de CD's bedoeld voor BMW met een VDO-achtig systeem.
Gezien de beperking in de snelheid met jouw computer verdienen de laatste drie typen de voorkeur, daar staan geen HTML achtige plaatjes en dergelijke op.
C-IQ CD's zijn NIET te gebruiken in dit systeem.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
hallo,
Ik heb ook een Carin 520 systeem in de auto, is inderdaad niet het snelste systeem op de markt, wel betrouwbaar en werkt bijzonder goed. Met nieuwste cd's kom je overal. Als je iemand kent met recente cd's kun je ze op iedere computer met cd-brander gewoon kopieeren (voor zover ik weet mag dat gewoon voor eigen gebruik), nieuwe orginele cd's zijn namelijk nogal duur.
Ik heb ook een Carin 520 systeem in de auto, is inderdaad niet het snelste systeem op de markt, wel betrouwbaar en werkt bijzonder goed. Met nieuwste cd's kom je overal. Als je iemand kent met recente cd's kun je ze op iedere computer met cd-brander gewoon kopieeren (voor zover ik weet mag dat gewoon voor eigen gebruik), nieuwe orginele cd's zijn namelijk nogal duur.
Carin 520, Peugeot 406 HDI 110 pk
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat is een wel heel bijzondere interpretatie van "eigen gebruik". De copyright/voorwaarde houdt in dat je een kopie voor eigen gebruik zou mogen maken als je de rechtmatige eigenaar bent van het origineel.turborick schreef:hallo,
Overigens is het op dit forum niet toegestaan hierover discussies te voeren, zie het Reglement waarmee je je bij aanmelding accoord verklaard hebt
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Senior Member
Zover ik weet mag je alleen van muziek cd's een kopie maken voor eigen gebruik, dus als je het origineel ook in je bezit hebt, dus niet van navigatie- en software cd's / dvd's.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0