Instellingen menu MM5400

RAH
Normal Member
Normal Member

Instellingen menu MM5400

Bericht door RAH »

Hoe kom je in het instellingen menu van de MM5400 / MM5510 ? Gisteren bij het pakken van de afstandbediening kreeg ik opeens een blauw scherm met daarop een paar instellingen voor de monitor. Waarschijnlijk heb ik bij het pakken een toets of toetscombinatie ingedrukt waardoor dit scherm naar voren kwam. Aangezien ik op dat moment moest weten welke kant ik op moest heb ik dat scherm snel weggeklikt, maar ik heb geen idee hoe ik weer ik dat menu kan komen. Ik wist niet eens dat dat menu bestond. Weet iemand de toets (combinatie) ?

#edit#

Nevermind. Ik ben er al achter. De plus en min van het volume tegelijk indrukken. Ik kon het me al niet voorstellen dat ik daar niet zelf achter kon komen. Ik had gisteravond tijdens de rit naar huis al het e.e.a. geprobeerd maar tijdens het rijden is het indrukken van 2 toetsen tegelijk niet makkelijke als je ook nog haarspeld bochten moet nemen. Maar nu heb ik ook nog een tweede toetscombinatie gevonden. De Voice/alt-r en Home toets. Dan valt het scherm uit en komt een paar seconden later weer op. Waar is dat goed voor?
ms5400 (PC5400 + MM5400) + MT5011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • go 710 snelkeuze menu
    door pd3lkn » 18 dec 2016 15:58 » in TomTom
    Reacties: 0