Volgens VDO:
De software versie MO5076 is qua inhoud gelijk aan de MO5075 software. Bij sommige gebruikersopties zat er een foutje in de 5075 software. Dit schoonheidsfoutje is gladgestreken in de 5076 software.
Inhoud MO5076
-
- Senior Member
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:05
-
- Senior Member
- Berichten: 1051
- Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57
Na alweer een paar weken rijden met de MO5076 software tot op heden geen vreemde fouten waargenomen.
Dit zal dan ook wel de laatste versie voor de MS5000 zijn.
Dit zal dan ook wel de laatste versie voor de MS5000 zijn.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 16 sep 2003 21:47
Update van 6.9 naar 7.6
Kan iemand mij vertellen wat er nieuw is als je een update maakt van 6.9 naar 7.6?
Groeten van Arnold.
Groeten van Arnold.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo Arnold,
Dat is nogal wat, de 7.6 heeft een behoorlijk aantal features meer dan de 6.9.
Dat begint al met de extra features van de 7.0, dus de wijze waarop de Reisinformatie gepresenteerd wordt. En vervolgens de extra informatie in de statusbalk, dus snelheid en afstand nog te rijden tot de bestemming.
Vervolgens zijn er met de 7.6 extra zaken bijgekomen, zoals de details van de TMC-zenderlijst en de hoogteaanduiding in de statusbalk.
Er is helaas geen door VDO uitgegeven datablad, maar ik heb wel een paar E/D Powerpoint presentaties die ik in de map Handleidingen Download zal zetten. Kan even duren, ik laat het wel weten.
Groet,
JW
Aangevuld JW: De beide PPT's staan in de map. Het zijn 7.5 verhalen, doch de 7.6 heeft dezelfde inhoud als de 7.5. Er is alleen een foutje met Reisinformatie opgelost, zie een draadje hieronder.
Dat is nogal wat, de 7.6 heeft een behoorlijk aantal features meer dan de 6.9.
Dat begint al met de extra features van de 7.0, dus de wijze waarop de Reisinformatie gepresenteerd wordt. En vervolgens de extra informatie in de statusbalk, dus snelheid en afstand nog te rijden tot de bestemming.
Vervolgens zijn er met de 7.6 extra zaken bijgekomen, zoals de details van de TMC-zenderlijst en de hoogteaanduiding in de statusbalk.
Er is helaas geen door VDO uitgegeven datablad, maar ik heb wel een paar E/D Powerpoint presentaties die ik in de map Handleidingen Download zal zetten. Kan even duren, ik laat het wel weten.
Groet,
JW
Aangevuld JW: De beide PPT's staan in de map. Het zijn 7.5 verhalen, doch de 7.6 heeft dezelfde inhoud als de 7.5. Er is alleen een foutje met Reisinformatie opgelost, zie een draadje hieronder.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
- Berichten: 186
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:10
Hoi Arnold,
Het grootste voordeel van deze laatste versie (dit is mijn mening, wellicht dat niet iedereen die deelt) is dat de kortste route veel en veel beter wordt berekend. De kortste route wordt eerste op de 'oude' manier berekend en daarna gaat je ms5000/6000 de route opnieuw bekijken en komt dan met een correctie op deze route. Dit kan zo 10 tot 30 % van de afstand schelen. Vaak is de kortste route niet veel langer in tijd dan de snelste route, aangzien ik het idee heb dat de snelste route alleen over snelwegen/provinciale wegen en hoofdwegen gaat. Pas op het eind van de te berekenen route heb ik het idee dat je de kleine weggetjes mag inslaan. Maar, pas op met de kortste route: je wordt zo een of ander pontje opgegooid waar je helemaal niet op zit te wachten.
Mijn tip: eerste de snelste route laten berekenen (onthoud de afstand en tijd) en daarna opnieuw de kortste route (na ongeveer een halve minuut wordt deze gecorrigeerd).
Groet,
Arjeh
Het grootste voordeel van deze laatste versie (dit is mijn mening, wellicht dat niet iedereen die deelt) is dat de kortste route veel en veel beter wordt berekend. De kortste route wordt eerste op de 'oude' manier berekend en daarna gaat je ms5000/6000 de route opnieuw bekijken en komt dan met een correctie op deze route. Dit kan zo 10 tot 30 % van de afstand schelen. Vaak is de kortste route niet veel langer in tijd dan de snelste route, aangzien ik het idee heb dat de snelste route alleen over snelwegen/provinciale wegen en hoofdwegen gaat. Pas op het eind van de te berekenen route heb ik het idee dat je de kleine weggetjes mag inslaan. Maar, pas op met de kortste route: je wordt zo een of ander pontje opgegooid waar je helemaal niet op zit te wachten.
Mijn tip: eerste de snelste route laten berekenen (onthoud de afstand en tijd) en daarna opnieuw de kortste route (na ongeveer een halve minuut wordt deze gecorrigeerd).
Groet,
Arjeh
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Inmiddels heeft VDO wel een beschrijving gemaakt van de nieuwe features van de 7.6, te vinden bij de shop.JW schreef:Hallo Arnold,
Dat is nogal wat, de 7.6 heeft een behoorlijk aantal features meer dan de 6.9.
Dat begint al met de extra features van de 7.0, dus de wijze waarop de Reisinformatie gepresenteerd wordt. En vervolgens de extra informatie in de statusbalk, dus snelheid en afstand nog te rijden tot de bestemming.
Vervolgens zijn er met de 7.6 extra zaken bijgekomen, zoals de details van de TMC-zenderlijst en de hoogteaanduiding in de statusbalk.
Er is helaas geen door VDO uitgegeven datablad, maar ik heb wel een paar E/D Powerpoint presentaties die ik in de map Handleidingen Download zal zetten. Kan even duren, ik laat het wel weten.
Groet,
JW
Aangevuld JW: De beide PPT's staan in de map. Het zijn 7.5 verhalen, doch de 7.6 heeft dezelfde inhoud als de 7.5. Er is alleen een foutje met Reisinformatie opgelost, zie een draadje hieronder.
Deze link http://www.vdodayton-shop.com/start.asp ... 00&count=1 brengt je bij de duitse versie, als je via Home gaat is ook de NL versie te vinden.
Voorts zijn er een heleboel nieuwe kaarten aangekondigd, deels al leverbaar. Ze zijn gelabeld 2004/2005
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |