Ik ben weer toe aan nieuwe cd's voor mijn MS5000 van VDO-Dayton. Op de site van VDO-Dayton is het mogelijk om 8 cd's in 1 keer te kopen (dit is pakweg de prijs van slechts 2 losse cd's). Nu zag ik dat in dit pakket van 8 cd's niet de Michelin gids verwerkt was. Klopt dit? Wie kan mij hierover verdere info verschaffen. Met name deze info van Michelin maakt het juist aantrekkelijk, zeker wanneer je in het buitenland rijdt en een hotel/tankstation/restaurant moet zoeken. De POI zijn op een internetachtige manier te benaderen: dit zijn toch niet de bijzondere lokaties maar de reisinformatie? Als dit het geval is dan moet die Michelin toch verwerkt zijn op de cd's of geldt dit alleen voor Duitsland.
Ik dacht dat ik het helemaal door had, wat er op welke cd stond..... (blijkbaar dus niet)
Ik hoor graag van jullie.
Arjeh
info gevraagd 8 cd's Europa voor VDO-Dayton
-
- Normal Member
-
- Moderator
Ik dacht dat het zo zat:
POI = bijzondere bestemmingen (die staan er altijd op)
Michelingids = plaatjes en extra informatie over bijvoorbeeld hotels (staan er niet altijd op).
Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar dit is hoe ik het in mijn hoofd heb zitten (en is natuurlijk altijd wijzigbaar ). Kan iemand dit bevestigen dan wel ontkrachten?
Met vriendelijke groet,
Toho_NL.
POI = bijzondere bestemmingen (die staan er altijd op)
Michelingids = plaatjes en extra informatie over bijvoorbeeld hotels (staan er niet altijd op).
Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar dit is hoe ik het in mijn hoofd heb zitten (en is natuurlijk altijd wijzigbaar ). Kan iemand dit bevestigen dan wel ontkrachten?
Met vriendelijke groet,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
Hoi ToHo,
Ja, in mijn hoofd zat het ook zo. Maar op de site van VDO-dayton heeft men het expleciet (MET VETTE HOOFDLETTER) over internetachtige wijze van invoer voor POI.
Ik weet het niet meer
Arjeh
Ja, in mijn hoofd zat het ook zo. Maar op de site van VDO-dayton heeft men het expleciet (MET VETTE HOOFDLETTER) over internetachtige wijze van invoer voor POI.
Ik weet het niet meer
Arjeh
Hide post links |
-
- Moderator
Ja dat klopt, maar volgens mij zijn dit juist de bijzondere lokaties (en dus niet de reisinformatie). Je kunt dan de POI's op een internetachtige wijze selecteren. Volgens mij, voor zover ik het begrijp, gaat het hier dus gewoon over de POI's (en dus niet de Michelin-dingen)...
Maar ik zou niet weten waarom er geen Michelingids bij zou zitten (dit is weer een ander onderwerp). Is het niet zo dat ze bij sommigen wel zitten en sommigen niet?? Ze sturen je toch gewoon 8 CD's op (met sommige wel die gids)?
Groetjes,
Toho_NL.
Maar ik zou niet weten waarom er geen Michelingids bij zou zitten (dit is weer een ander onderwerp). Is het niet zo dat ze bij sommigen wel zitten en sommigen niet?? Ze sturen je toch gewoon 8 CD's op (met sommige wel die gids)?
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik heb dit topic bij VDO neergezet omdat het niks te maken heeft met NAVTEQ !
En de michelingids zit inderdaad niet op de europa set.
En de michelingids zit inderdaad niet op de europa set.
Hide post links |
-
- Moderator
Arjeh:
wacht nog even met de aanschaf.
Ik meen dat eind april/begin mei 2004/01 uitkomt.
zonde als je net een oude versie koopt, en er komt een nieuwe.
Door gebruik van de MS4200 weet ik niet hoe dat gaat met de íntenet-look'van diverse zaken.
frits de Laar
wacht nog even met de aanschaf.
Ik meen dat eind april/begin mei 2004/01 uitkomt.
zonde als je net een oude versie koopt, en er komt een nieuwe.
Door gebruik van de MS4200 weet ik niet hoe dat gaat met de íntenet-look'van diverse zaken.
frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika