Ik heb sinds juni dit jaar een MS4200RS systeem (via de Alfa Romeo dealer). Nu las ik hier op het forum dat er nieuwe software beschikbaar was (MO4254). Waar kan ik deze software krijgen? Ik heb zojuist VDO Dayton gebeld maar zij leveren alleen software aan dealers uit en verwezen mijnaar een zaak als Halfords.
Alvast bedankt,
Jeffrey
Hoe kom ik aan de nieuwe systeemsoftware voor mijn MS4200RS?
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Hoe kom ik aan de nieuwe systeemsoftware voor mijn MS420
Je hebt een MS4200RS. Dit is een systeem dat is uitgerust met C-IQ.jfk8680 schreef:Ik heb sinds juni dit jaar een MS4200RS systeem (via de Alfa Romeo dealer). Nu las ik hier op het forum dat er nieuwe software beschikbaar was (MO4254). Waar kan ik deze software krijgen? Ik heb zojuist VDO Dayton gebeld maar zij leveren alleen software aan dealers uit en verwezen mijnaar een zaak als Halfords.
Alvast bedankt,
Jeffrey
Het ligt aan het abbonnement dat je bij C-IQ hebt. Als je bv. een limited BeNeLux contract hebt voor twee jaar dan krijg je automatisch de kaartupdates en SW updates thuisgestuurd. Als je een Unlimited contract hebt dan betekent dat dat je een eenmalig bedrag hebt betaald voor de kaart cd's en vervolgens krijg je geen updates meer.
Meer info over C-IQ kan je vinden hier op het forum of anders op https://c-iq.vdodayton.com.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
kan ik zomaar een nieuwe sd kaart in mijn garmin 3597 LMT stoppen
door beni » 23 mar 2015 13:13 » in Garmin -