Beste Navigatie-wizards,
Ik ben slechts een navigatie-leek en ben sinds kort de trotse bezitter van een Carin 520 navigatiesysteem . Het werkt perfect, alleen zijn mijn CD-roms verouderd (1999 en 2000) . Ik wil dus graag nieuwe cd-roms aanschaffen, nu hebben jullie natuurlijk al uitgebreid marktonderzoek gedaan en hebben natuurlijk honderden goede tips waar en welke ik het beste kan kopen . Kan iemand mij hiermee helpen???
Met vriendelijke groet,
Patrick
P.s. Goede site trouwens, heb er erg veel aan gehad tijdens de inbouw van het systeem in mijn Xantia. Ik had al bijna een nieuwe pulsgever gekocht, blijkt deze toch al in mijn auto te zitten, ondanks de mechanische snelheidsmeter!!
Hoe kom ik aan CD-roms
-
- New Member
-
- Moderator
Jij woont in Breugel he? Ik zie het aan je gegevens bij je naam. Eens even denken.. Wat zit daar in de buurt. Misschien Navteq zelf? Die zitten in Veldhoven (weet alleen niet of je daar rechtstreeks in het pand kunt kopen. Je kunt in ieder geval via hun site kopen. kun site is: http://www.navteq.com. Misschien weet iemand anders nog een adres in de buurt...
Groetjes en succes met de navi,
Toho_NL.
Groetjes en succes met de navi,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: Hoe kom ik aan CD-roms
Hallo Patrick en welkom op het forum.turborick schreef:Ik wil dus graag nieuwe cd-roms aanschaffen, nu hebben jullie natuurlijk al uitgebreid marktonderzoek gedaan en hebben natuurlijk honderden goede tips waar en welke ik het beste kan kopen . Kan iemand mij hiermee helpen???
Goed om te horen dat je er al veel aan hebt gehad bij de inbouw.
Als je de allernieuwste versie van de kaartupdates wilt hebben dan kan je die gewoon bij de VDO dayton shopon-line bestellen.
Als je niet de allernieuwste versies wilt kan je ook een oproep doen op dit forum in te koop gevraagd.
Hide post links |
-