met de RV aansluiting bedoelde ik inderdaad punt A2 (niet het video signaal, maar het schakel signaal), mijn excuus voor de verwarring.
En met betrekking tot de aansluiting, dat fantasierijk persoon, ben ik dan blijkbaar zelf, daar ik zelf alles heb aangesloten. Ik snap alleen niet hoe daar continue (achteruit of niet..) 12v op kan komen, daar ik het daar zelf niet op heb aangesloten. Maar goed zoals gemeld, zal ik dat binnenkort allemaal gaan uitzoeken, en hopelijk kom ik er dan snel genoeg achter.
Maar om tot een conclusie te komen, inderdaad ergens iets verkeerd aangesloten, wat naar boven kwam op het moment dat ik in het menu de Rear view aan vinkte.
Toch bedankt voor de hulp
Patrick
Help!!! Kom niet meer uit de achteruit...
-
- Normal Member
VW passat 2004 met: PC5700 + MM5600 + jvc dv6202 + mi2100+ supercode europe + flitspalen
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hartstikke goed da je dat nog even bekent
Nu zijn we er tenminste helemaal uit.
Mocht je de zaak geheel verdekt willen inbouwen dan heb je bij de Passat de mogelijkheid om dat te doen in de kofferruimte aan de linker zijkant. Je zult dan wel een soort inbouwraam moeten hobbyen, mar hij past prima boven in de bak van de wielkast.
Nu zijn we er tenminste helemaal uit.
Mocht je de zaak geheel verdekt willen inbouwen dan heb je bij de Passat de mogelijkheid om dat te doen in de kofferruimte aan de linker zijkant. Je zult dan wel een soort inbouwraam moeten hobbyen, mar hij past prima boven in de bak van de wielkast.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Normal Member
Nou vandaag alles nagelopen, en ik kom erachter dat op de A2 pin van mijn passat een signaal zit die de navigatie niet trekt...vreemde is dat er geen 12v op zit en ook niet 0v.. Weet niet wat dit kan zijn, iemand een idee?
Patrick
Patrick
VW passat 2004 met: PC5700 + MM5600 + jvc dv6202 + mi2100+ supercode europe + flitspalen
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 2511